הכל על הובלת המשרד והתארגנות מחדש

חמש סיבות לבחור באחים יששכר

לפני הכל... 5 סיבות מדוע לעבוד עם האחים יששכר?

הובלות משרד בנוחות ובקלות הן הדבר המתבקש מאליו. כאשר אתם מתכננים את ההובלה שלכם מיד מנצנץ לכם בראש ה"אויש, זה הולך להיות מתיש ומפרך" כך שאין לכם חשק אפילו לחשוב על זה.


 האמנם זו מוכרח להיות ההרגשה? מי קבע את הנורמה הזו? למה הובלת משרד לא יכול להיות מהנה כמו נסיעה לחו"ל או קניית רכב חדש, למה שלא תהיה כיפית ונעימה כמו כל שירות אחר שאתה משתמש בו.

למצוא חברת הובלת משרדים מושלמת זה כמו למצוא בבוקר חניה בתל אביב... החברה צריכה להיות סופר מקצועית עם שירות הוגן מחירים נוחים צוות אדיב ואחריות מלאה. חברת אחים יששכר והובלות משרד זה כמו שוקו ולחמנייה כמו או כמו חוף ים וקרטיב (נו, אם תרצו כמו סיר ומכסה) אז הנה 5 דברים שנעים לקרוא עלינו:

  1. אל תקום מהכורסה...

קודם כל הכי חשוב שתדע שעם חברת אחים יששכר התכנון הביצוע והתשלום על הובלת המשרד הן מול נציג ידידותי ומקצועי על השולחן המשרדי שלך שאתה יושב בכיסא המנהלים שלך, בצורה העסקית שאתה רגיל אליה ובתנאים שלך בלי ריצות ובלי טרטורים.

  1. תן לנו להזיע בשבילך

הובלות משרד כוללות שירותים שונים כגון אריזה, מנוף, פירוקים, ההתקנות הטכנאים אנשי המחשבים ועוד, אצלנו באחים יששכר מארגנים לך את כל מה שאתה צריך מול נציג ההובלה כך שהכל במקום אחד, הכל בחברה אחת והכל בתשלום אחד, בשביל מה לך לרוץ אחרי בעלי מקצוע ולהבין מי אחראי על מה מי פספס מה ומי אשם במה, כל השירותים להובלת המשרד תחת קורת גג אחד.

  1. תמשיך לעבוד כרגיל

החלום של כל מנהל הוא להמשיך להרוויח כסף בלי שיפריעו לו לעבוד, אם החברה שלנו תאפשר לך להמשיך עם הפעילות השוטפת במשרד בזמן ההעברה כמעט ללא הפרעה וללא בזבוז זמן יקר - מה אתה עוד צריך יותר מזה ?

  1. ראש שקט גם אחרי ההובלה

כמה נפלא לדעת שהכול נגמר בשלום, להיות כבר אחרי זה, החששות שחולפים במחשבותיך לא נותנים לך מנוח, מה יהיה מה יקרה איך הכול יתבצע. ואם יקרה משהו האם אצטרך להתווכח להתאמץ לדרוש פיצוי להתענות עד שאקבל את המגיע לי. חברת אחים יששכר הובלות מפיגה את המתח והדאגה, אתה יודע שהכול יסתדר בצורה הכי טובה ואחראית שאפשר.

  1. הובלת משרד בצוות גדול

חשוב שתפנים, למספר אנשי השירות המגיעים לעסק שלך יש יתרון גדול, גם בשל העובדה שכמות העבודה מתחלקת ביותר עובדים וגם בשל הפעילות עצמה בשטח. כאשר מבחינה פרקטית במהלך העברת המשרד, ישנם גם ריהוט כבד או חפצים גדולים ותמיד כדאי ששני סבלים יסחבו ביחד חפץ גדול מאשר סבל אחד. תפיסת העולם באחים יששכר היא שצוות גדול עם ראש צוות אחראי ומנוסה הם א-ב של רצינות ומיומנות בענף הובלות משרדים.

 

 מידע מעניין ועכשווי שיכניס אתכם לעניינים לפני שעוברים משרד

 

הובלת משרד בראש שקט - כיצד נמנע מנזקים

באופן כללי, לא משנה כמה חברת ההובלות היא חברה טובה ואמינה ועד כמה היא מתאמצת שהכול יעבוד כמו שעון. כדאי שתפנימו שבהובלת משרד האחריות חלה גם עליכם. הגדילו ראש, מנעו ליקויים והיו מעורבים בתהליך, להלן כמה נקודות למחשבה:

עובדים טובים מונעים נזקים

הובלת משרד חייבת להיות בידי עובדים מקצועיים ומוכשרים כל אחד בתחומו: הסבלים צריכים לדעת כיצד מרימים ומניחים ציוד מבלי לעשות נזק לרכוש או לפגוע בעצמם. העובדים שמפרקים ומרכיבים את הרהיטים חייבים להבין בנגרות, פירוק משרד לא נכון גורם לנזק שמתגלה בדרך כלל רק בעת ההרכבה והנהגים מוכרחים לעבור הכשרה איך לעגון היטב את כל הציוד עם רתמות בתא המטען וכיצד לנסוע במשנה זהירות על מהמורות ופסי האטה, להאט בסיבובים ולשמור מרחק למניעת עצירות פתע וטלטול.

איזה אריזה כלולה במחיר?

הובלת משרד כוללת אריזה בצורה נכונה. לפני שרושמים צ'ק יש לדעת על איזה סוג אריזה אני משלם? מהם חומרי העיטוף, מה חוזק הקרטונים, מה איכות הניילון האם יש אחריות ועל מה בדיוק? איך מתומחרת אריזת משרד? לפי מס' קרטונים? לפי שעות עבודה?

הובלת משרד בהצטיינות יתרה

עדינות - הובלת משרד בתחום המחשוב מצריך אולי יותר מכל תחום אחר ידע ומקצועיות, יש לעשות את העברת המשרד בידי טכנאים מנוסים, זה לא קלישאה זו המציאות שטופחת על פנינו כשאנו מתעלמים מהאזהרות.

רגישות - בתחום הובלת משרדים מתקדמים בעלי מרובי שרתים ורשתות הניסיון משמעותי יותר מהתעודות, יש לבצע הכל לפי נהלים ברורים ולפי סדר ולהקפיד שכל פירוקי וחיבורי המחשבים וארונות התקשורת מבחינת גיבוי אתחול שדרוג וסנכרון החומרה והתוכנה ייעשו ברגישות האפשרית.

סבלנות - תכנון העברת משרד חייב להיות מדויק ומבעוד מועד, יש לשלול עבודת טכנאים בו זמנית בשני שלבי ביצוע שונים כדי לחסוך זמן אלא "שלב נגמר שלב מתחיל" לאורך כל הדרך עד שהמשרד החדש יתחיל לעבוד בלי תקלות.

זהירות - הובלת משרד מתחלקת לשני תשלומים הראשון בסגירת העסקה והשני בסגירת החשבון יש להקצות את החלק היחסי בתשלום הסופי כנגד חזרה לשגרה מלאה רק לאחר שבוחנים את הציוד בפעולה ומוודאים שהכל כשורה.

העברת משרד בטוחה ונינוחה:

דגשים להובלות משרדים גדולים

כשמדובר בהובלת משרד גדול עם עובדים רבים ועמדות עבודה מרובות, על ראש הצוות לערוך ספירת מלאי לפני ואחרי הובלת המשרד, כולל מספור קפדני עם תגיות צבע ומספר חתומות לפי קטלוג פריטים וחלוקה לפי קומות ומחלקות כך שהסבלים ידעו מה הולך לאן ולשייך עובדים שונים על כל מחלקה, על מנת למנוע דאגה מה יגיע בסוף ההובלה בשלום ליעדו בלי נזקים ומה ייעלם או ילך לאיבוד בדרך.

דבר נוסף על הובלת משרד קטן

עוד משהו חיוני לתזכורת כשרוצים לעבור משרד בזול אין צורך להתעקש על קבלת קרטונים במחיר העסקה אם זה ייקר את העלויות, משום שבמשרד קטן כמות הארגזים שתצטרכו היא מועטה ואין בעיה לקנות כמה או להשיג משומשים לבד.

הובלת משרד עם המלצות טובות

שוב, כמו תקליט שבור, אנו חוזרים ואומרים לדרוש המלצות והוכחות על ביצוע הובלת משרד בסדר גודל או בתחום פעילות דומה זו זכותכם וחובתכם, מי שמתחמק מלספק מידע יש לו מה להסתיר.

איך נדע אם חברת ההובלה תעשה את העבודה בעצמה

אנחנו לא רוצים חברת תיווך שנסגור אתה מחיר ובבוקר ההובלה יגיע מוביל קבלן שעובד במקומה לכן כדאי לוודא שאין פה טעויות. יחד עם זה לא כדאי לסגור את הדלת בפני אף הזדמנות לפעמים הובלות גדולות הנעזרים בקבלנים היא דרך משתלמת זריזה ויעילה

הובלת המשרד שלך דרך חברת קבלן (מוביל משנה)

חברות רבות עובדים עם קבלני הובלה

כשמגיע אליך קבלן במקום המוביל שהזמנת...אתה מזמין הובלה עם חברה מוכרת וידועה וביום המיועד מגיע למשרד שלך מוביל לא מוכר מהצצה חטופה על המשאית נראה לוגו ומספר של חברה אחרת, ויורד לך האסימון תוך כדי שהוא מתחיל לארוז את הקרטונים במשרד שהוא עובד קבלן...

מה עושים עכשיו, לוקחים? מבטלים? מצד אחד לך תחפש מעכשיו לעכשיו מוביל בדקה ה90 שגם ייתן מחיר מופקע וגם לך תדע על מי תיפול, מצד שני אחרי כל הריצות וסגירת העסקה להתחיל הכל מהתחלה למי יש זמן או כח לזה.

האם קבלן הובלת משרד זה בהכרח רע

להבדיל מהובלת דירות, בהעברת משרדים בחברות גדולות קיים צורך אמתי בשיתופי פעולה בין חברות ההובלה או עבודה עם קבלני משנה כדי לסיים בזמן הקצר ביותר את המלאכה. עליכם לוודא שאיכות העבודה תהיה גבוהה גם אצל הקבלנים ושהאחריות הכוללת לא תפוצל בין המובילים.

הסיטואציה מצריכה התייחסות של מדיניות חברה מפורטת וברורה כאשר לכל דבר תהיה כתובת אחת לא משנה באיזו משאית או על ידי איזה סבל יתגלה הנזק. כמו כן הזמנת עבודה, החשבוניות ומוטב הצ'ק צריכים להיות זהים בד בבד עם שם הלקוח על תעודת הביטוח והחוזה.

קבלן משנה לעבודת הובלה נוספת

הזמנתם הובלה, הייתם מרוצים מהשירות והמחיר, ודווקא הקבלן הפתיע אתכם לטובה, עכשיו שתרצו הובלה נוספת למשרד תוכלו (כמו כל ישראלי) לחסוך במחיר ולהזמין ישירות את קבלן המשנה להובלה השנייה...איננו פוסלים את הרעיון אבל ישנן כמה התייחסויות שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם מחליטים על עבודת הובלה נוספת של המשרד עם קבלן המשנה.

רגע, לפני שאתם מחליפים טלפונים, לחברת קבלן יש מחויבות גדולה לרמת השירות ולשביעות הרצון של החברה הראשית, אם יהיו בעיות, הקבלן יפסיד עבודות הובלה רבות וטובות מהחברה הראשית ולכן תקפיד לעמוד בסטנדרטים הרצויים,

ברם, לעיתים שמדובר בלקוח בודד, הקבלן מרשה לעצמו לזלזל בלקוח ולא להעניק את אותה רמת שירות כמו בהעסקה המחייבת והביקורתית תחת אחריות המוביל האחראי.

בדוק מי הקבלן

לא משנה מה תחליט, כדאי לקחת את שם המוביל ואת שם חברת ההובלות, בחיפוש קצר בגוגל ושיטוט זמן מה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וחברותיה תגלו הרבה חוות דעת הערות המלצות ותיאור חוויות מאיכות העבודה, היחס ללקוחות, והמקצועיות.

דרך אגב, הגם שסבלים טובים ואדיבים הם מצרך יקר בהובלות תתפלאו לראות הרבה פידבקים על הסבלים שהפתיעו לטובה בחברות ההובלה השונות.

נציין גם את העובדה שבדרך כלל תשמעו רק על הדברים השליליים של בעלי מקצוע. אנשים מזדרזים להתנקם ולהשמיץ כשהם משוכנעים שהם צודקים, אך לא ממהרים להחמיא ולפרגן שהכל כשורה.

עליכם להבין, גם עם הקבלן עשה טעות אחת ב 100 הובלות משרד לא תשמעו על 99 ההובלות המוצלחות ובעלי המשרדים המרוצים, לכן הפעילו שיקול דעת גם בנושא ההתרשמות באינטרנט.

בקשת הצעת מחיר להעברת משרדים

מחיר ההובלה שונה בין משרד למשנהו בעיקר בשל כמות הריהוט והחפצים, כאשר לכל שולחן או עמדה מתווספים עלויות הפירוק וההרכבה ולכל החפצים מתווספת עלות האריזה.

שאתם עורכים השוואת מחירים להובלה שימו לב שיש הבדל בשירות האריזה, יש כמה רמות עיטוף וכמה רמות לסידור התכולה בקרטונים, הובלה ללא אריזה איכותית היא החמצה אולם לא קל להעלות על הכתב את כל הסיטואציות והתמחור בכל משרד, אך אנו מבקשים להסב את תשומת ליבכם לאופי השירות ולא לבחון באופן שטחי את המחירים השונים וישר לבחור בזול.

הדרך המקצועית ביותר לדעת מה האופי של השירות ומה המחיר כולל היא הזמנת איש מקצוע למשרד עצמו כדי שיסביר בפרוטרוט את רמת השירות ומה המחיר כולל בדיוק ועל הדרך ייתן כמה טיפים סודיים להובלה כדי שתוכלו להבין בעצמכם עד כמה ההבדלים שונים בין חברה לחברה בכל הקשור להעברת המשרד שלכם.

העברת משרד עם פירוק ואריזה של הרהיטים

אל תחפש מתחת לפנס - בוא ותלמד מה באמת צריך לבדוק ומה לדרוש

אתה צעד אחד לפני העברת המשרד שלך ומתארגן על הסידורים האחרונים להעתקת הפעילות העסקית במלא המרץ, נשאר לך רק לסגור מחיר עם מוביל מהימן וסיימת.

בעוד שלפניך המטלה הכי טריוויאלית לגישוש אחר חברה רצינית ואחראית במחיר משתלם. רק תמסור את פרטי התכולה, המיקום והתאריך המתאים לך והופ, משרדך יועבר למיקומו החדש.

  1. פירוק והרכבת הריהוט המשרדי חייב להיות לפי השלבים הבאים:

רק מוביל מקצועי המומחה בפירוקים או נגר מנוסה בהעברות מסוג זה וברשותו כלים מתאימים ייגש למשימה בזהירות ובפיקחות, לפרק מבלי לגרום נזק לתושבות או לחרוש את הברגים, אחרת לא יהיה ניתן להרכיב חזרה בצורה המושלמת במשרדכם החדש.

כל בורג, נושא מדף, ידית או תושבת ברהיטי המשרד יאספו בשקית חזקה שתודבק בחוזקה אל הרהיט המפורק על מנת למצוא בנקל את החלקים הקטנים כשנצטרך להרכיב חזרה בסיום ההעברה.

המחיר להובלת המשרד צריך להיות מפורט ככל הניתן ולהכיל את פירוק והרכבת הרהיטים בסעיפים נפרדים. חפש חברה יציבה ואמינה שלה רקע היסטורי ומוניטין מפואר במתן שירות הוגן ואחראי.

העתקת המשרד בשלמותו אמור לכלול את מיקום כל רהיט או חפץ בדיוק במקום המיועד לו כדי שלא תצטרכו לשבור את הגב בהזיזכם את הציוד בסיום ההובלה.

  1. אריזת הציוד המשרדי ע"י המוביל הינה שירות שאתה משלם עליו ממיטב כספך, בדוק את הפרמטרים הבאים:

בחר בחברה שלא חוסכת בחומרי האריזה ועוטפת כל חפץ בשלמותו בניילון נצמד הרמטית בלי להשאיר אזור חשוף לשריטות בעת ההעברה.

וודא שהסבלים מניחים את כל הניירת המשרדית בקרטוני ארכיב ייעודיים הנושאים תכולה כבדה ועומדים בכל הלחצים של נשיאת והעברת התכולה במשאית.

בעת המשא ומתן ציין בפני נציג החברה שאתה מעוניין לקבל מלכתחילה מחיר פיקס לאריזה ולא לתמחר לפי קרטון או לפי שעת עבודה שתחושב בדיעבד, זה עלול לייקר את מחיר ההעברה באופן ניכר

  1. לקיחת המשרד על ציודו וחפציו חייב להיעשות בסבלנות ובדייקנות במיוחד כאשר הוזזת הדברים הגדולים נעשית במדרגות צרות ו\או דרך משקופים נמוכים. על כן, עליך לבחון:

כיצד אפשר להשתמש בשירותי מנוף הרמה להעברת המשרד דרך החלון ולא דרך הדלת.

איך לעטוף בניילון בועות את האגרטלים השבירים והמכשירים העדינים כדי שלא יקבלו חלילה מכה בעת הוצאתם החוצה.

באיזה אופן העברתם של לוחות הארון המשרדי והספריות הגבוהות נעשות על ידי הסבלים באמצעות עובד אחד או שני עובדים המחזיקים בקצוות הרהיט בזהירות מקסימלית.

והאם כל הצלחות והכוסות נארזים יפה וברכות בתוך הקרטונים וכוללים ביטוח ואחריות מלאה עד סיום ההובלה בשלום.

שינוע כל המשרדים בשלמותם כוללת בין השאר העתקת הכתובות במסמכים הרשמיים ושיבוץ שירותי העסק בתבנית המתאימה לאזור החדש בו התמקמתם.

חידוש המשרדים שלך ברהיטים ארגונומיים

הי, החלטת לחדש ריהוט, באמת הגיע הזמן, לפני שאתה אומר כן למעצבת ולפני שאתה מגהץ את הפלסטיק ביזנס של החברה חשבת שחוץ מהגיון עסקי יש הגיון בריא? בריאות העובדים והשמירה על ישיבה נכונה משפיעה בעקיפין ובמישרין בטווח הקצר ובטווח הארוך על העבודה התפוקה הפריון ועל משך זמן בתפקיד בביצוע איכותי חינני ומהיר זו לא הפרזה ולא הגזמה ויש הרבה דוגמאות טריוויאליות למשל בקורלציה בין בעיות גב לישיבה ממושכת וכו'.

התאמה ארגונומית מהי?

חשיבה על בריאות ונוחות בצורה המותאמת ביותר מבחינת גישה, עבודה שוטפת ומנוחה. ההיבטים הם על חופשיות בתנועה אי העמסת משקלים או לחצים על המרפקים או השדרה כאשר הקווים המנחים הם תמיד התאמת זוויות מרחקים וגבהים בצורת הישיבה העמידה ההישענות התפעול וכדומה איש איש במקצועו בתפקידו ובשגרת המטלות היומיות.

בעיות בריאות

עבודה בעמידה לא יציבה, ישיבה לא בגובה השולחן, ארונית עם מדפים נמוכים מידי, רגליות רחוקות מהברכיים או ארון שירות גבוה מידי לפקידה הנכונה הוא לא יעיל, מגביר שחיקה ובעיות בריאות במיוחד של עמוד השדרה הגורם לאורך זמן לבעיות של כאבי גב, צוואר תפוס, דלקות ושחיקת סחוס ומפרקים.

תגובת שרשרת

עובד שלא מרגיש בנוח או מוגבל מקרין את ההרגשה אוטומטית החוצה בין בבית בין במשרד בין עם לקוחות ובין עם עמיתים לעבודה, תביעות ביטוח או פרישה מוקדמת או התחמקות ממטלות הדורשות ריכוז גבוה והתמקדות שעות מרובות ביממה.

לא חייבים לבזבז הרבה כסף

מי אמר שרהיטים טובים חייבים להיות יקרים, חפשו את הפרקטי והיעיל מאשר את המותגים והרושם, הרבה פעמים הריהוט היוקרתי לא מחזיק הרבה זמן מעמד בעומס עבודה. לאחרונה ישנם רשתות שיווק ומכירה של רהיטים במחיר שווה לכל נפש, התמקדו באלו הארגונומיים והפרקטיים.

בנוסף, על אף העובדה שתמיד ברזל יהיה עמיד מעץ או פלסטיק, אם אתם רוצים אווירה חמימה ומשפחתית בעסק העדיפו מוצרי עץ. על מנת לשמור על רהיטים מעץ אל תמקמו אותם במעברים של אספקת סחורה או שירות ולא ישירות בדרך של ספקים ובעלי מלאכה העלולים להגביר את השחיקה או החבלות.

עלות תועלת

גם אם נדיבות היא לא הצד החזק שלכם ועל אף כל האמור לעיל לא השתכנעתם אפשר להביט על כל העניין גם באופן כלכלי-עסקי גרידא.

עובד בריא הוא עובד פעיל עובד מרוצה הוא עובד יעיל אם זו לא חברה שמחליפה פועלים כמו זוגות גרביים והשקעה בהון האנושי הוא חלק מהדי.אן.אי של החברה תוכלו פשוט לקחת את הנושא של בריאות העובדים ולשבצו בתבנית עלות תועלת ולראות עד כמה הוצאה פעוטה יחסית מצביעה על עקומה חיובית עם השפעה בלתי נדלית של שמירה על כושר תפעול שנים רבות ברוב המוחלט של כח האדם בחברה.

התאמת תאורה מתאימה במשרדים

תתפלאו עד כמה כמות, איכות וסוג האור במשרדים משפיעים על ההצלחה שלכם. בואו ונפרט כמה כיווני מחשבה:

אור נותן מצב רוח בעבודה

תאורה עמומה יכולה לשרת את העסק שלך אם יש לך מסעדה רומנטית או בית מעצר... אבל אם אתה לא מלנכולי ולא מתאים לך אווירה דיכאונית במשרד אל תחסוך בתאורה. הרבה אור = הרבה מצב רוח, אין זה אומר שצריך לשים על כל עובד ספוט שיגרום לו להזיע ולא פרוז'קטור שיסנוור את הלקוחות, אבל בהחלט תאורה מבריקה ומאירת עיניים הנותנת תחושה חגיגית ושמחה ובהחלט משפרת את תנאי התעסוקה של העובדים שלך

תאורה מתאימה הנוחה לעיניים

לקרוא ולכתוב כשאין מספיק אור, לעבוד על מחשב שנורות הפלורסנט משתקפות לו במסך ולתת שירות לקוחות כשיש אור מול קו העיניים ומצריך את העובד למצמץ לעיתים תכופות, גורם לעובדים עייפות וטרדה, פוגע בפריון העובד אשר גורם להובלת העובדים במשרד לדכדוך ופגיעה מצטברת באיכות העבודה והופך אותם לחסרי סבלנות ולאדיבים פחות. קח זאת בחשבון השתדל לפעול למענם ובעצם למען מתן כל שירותי החברה בצורה מקצועית וידידותית והתאם תאורה אופטימאלית ומתחשבת בשביל העובדים תחתיך.

משרדים חשוכים משדרים כישלון

משרד חשוך או מוצל מכל סיבה שהיא משרה תחושה של מקום סגור ו\או לא יעיל על הרואים אותו. כאשר הלקוח נתקל במקום כזה התת מודע משדר לו עסק קודר, עזוב, מוזנח, לא מוצלח, לא בשיאו ועוד מילים המתארות תחושות מאותה המשפחה. שים לב, א-ב של עיצוב פנים מדבר על ההשלכות הפסיכולוגיות וכמה לקוחות ו\או עסקאות אתה עלול להפסיד בשל חוסר השקעה בתאורה מוצלחת ומזמינה. כדאי להשקיע בתאורה מעוצבת, חדשנית ומודרנית להובלת המשרדים למקום מצליח ומשגשג.

תאורה אפקטיבית וחסכנית

היי, זה שאתה רוצה תאורה טובה ומועילה במשרדים, זה לא אומר שאתה צריך לקבל חשבון חשמל מנופח. היום יותר מתמיד ישנם אלטרנטיבות רבות, היום כמעט כל אמצעי ההארה למיניהם כולל נורות לד ופטנטים אחרים מכוונים להפחתת השימוש באנרגיה זללנית, אדרבא, להישאר עם המנורות הישנות ולא להתקדם זה מה שיגרום לך לבזבז כסף במקום לחסוך גם בכסף וגם בסופו של דבר באיכות הסביבה.

מתי צריך לכבות את האור?

במבט ראשון זה נראה שאלה מיותרת, סוגרים שהולכים, אבל ניתן להסתכל על זה כך; המשרדים יכולים "לעבוד" בשבילך גם שאתה הולך הביתה, כן, העוברים ושבים יכולים להתרשם מהתצוגה בחנות, אור מרשים במשרדים יגרום להובלת הלקוחות לרשום את מספר הטלפון, לסמן לעצמם שיהיה להם פנאי הם יקפצו לקנות, יוכלו להמליץ לחבר, ובכלל מה רע בפרסומת חינם?! השתדל שאתה סוגר את העסק חלונות הראווה יהיו מוארים נקיים והסחורה מסודרת יפה או שהכיסאות והשולחנות מצביעים על מקום מאורגן מתוקתק ומצליח, כנ"ל שאתה בפגרה או בחופשה.
 

ניקיון מגביר את פריון העבודה במשרד

משרדים נקיים למען העובדים - הובלות שינויים במשרד לא כוללים רק מעבר על דוחות כספיים או גיוס\פיטורי עובדים, גם לאלה הקיימים יש מקום לצמיחה ושינויי כאשר מצב הרוח והלכידות במשרד תורמת באופן מכריע לשיפור משמעותי.

עובדים שיש להם מקום עבודה נעים יהיו מרוצים ויותר פרודוקטיביים. ניקיון ואסתטיקה משרים בעקיפין אווירה נעימה במשרד ומעלה חיוך ורוגע על פניהם וזה ניכר למי שמגיע לקבל שירות.

משרד נקי למען הלקוחות

הובלת משרד לשינוי באופי ובאווירה חיובית מתחיל מהנראות הפיסית במקום. תאר לך שאתה נכנס לחברה מוכרת וידועה השירותים לא נקיים, ליד עמדות הקבלה הפחים עמוסים והרצפה בלובי שלהמשרדדביקה, מה היית חושב על מקום כזה והאם היית רוצה לקבל שירות במקום כזה? אם לא אז למה שהלקוחות שלך יגיעו למשרד מלוכלך?!

נקי זה בריא

נקודה חשובה לציון זו כמובן בריאות העובדים. במעבדות ומפעלים ישנה סביבת עבודה עם הובלות חומרים רבים ומגוונים אשר חלקם מחייבים עבודה זהירה ובטוחה לפי כל כללי הגהות בעבודה. שולחן או עמדה לא סטרילית יכולה להסב השפעות במיוחד לאורך זמן כלפי מערכת הנשימה והעצבים ועד בעיות בעור. לכן נושא זה חשוב ביותר בפסי יצור עם פליטת גזים או במעבדה עם מגע בלתי אמצעי לחומרים מסוכנים.

נקי זה יעיל

הסרת כל מכשול, רטיבות, הובלות חפצים ואשפה מיוחדת למטמנה ייעודית, ציוד מתכלה ו\או לא שמיש המעלה אבק בפינת החדר או מוצרים מלוכלכים שנמנעים מלגעת ומתעצלים לשטוף או לקנח אותם והם תופסים מקום יקר. שמירה על הניקיון היא צעד נוסף בדרך להבטחת האיכות והיעילות בתהליך הובלות קווי הייצור וחדרי המכונות במפעל.

האם כדאי להעסיק עובד ניקיון במשרד או לקבל שירות מחברת כח אדם.

"כדאי" הוא מושג שנוהגים להשתמש בו במונחים של כסף או עלות תועלת לגבי המחיר, במקרה כזה תמיד חברת כח אדם תהיה כדאית יותר. אנחנו רוצים לדבר על כדאי מבחינה חברתית ומבחינת ההווי במשרד. 

כאשר הגישה היא חברתית ומוסרית בעקיפין ובמישרין זה מקרין על כל עובדי המשרד מגלים אכפתיות, שיתופיות ואהדה וזה מוציא את הטוב שבעובד מכל הבחינות. היום ארגונים וחברות גדולות כבר יודעים את התרומה בהובלת תהליכים חברתיים וזה מאוד נחשב לאמץ את הגישה Outsourcing - Out, full employment – In

חברת אחים יששכר הובלות אימצה גם היא את הגישה ומקפידה להעסיק את העובדים בכל המקצועות לתת הזדמנות שווה באיוש תפקידים ולתת תנאי תעסוקה בצורה מכבדת וקבועה, לא עוד מישהו חסר שם שלא מכירים. אלא עובד מסור, אחראי ואכפתי אשר תורם לעסק הרבה יותר מניקיון המשרד.

הובלות מעורבות ואחריות חברתית בהעסקת עובדי משרד

בשנים האחרונות יש מודעות לחיזוק החוליות החלשות במארג החברתי בשילוב אנשים בעלי מוגבלויות במעגל העבודה, במיוחד בעבודה משרדית בפרויקטים הידועים כ Social Employment Office גם בישראל מחלחל אט אט הרצון לשתף את השכבות החלשות בצמיחה ויש היענות בנושא.

הובלות הגישות של אחריות חברתית ומעורבות קהילתית במשרד היא לא רק תעודת כבוד לעסק שלך היא גם תורמת חברתית ובעקיפין בפריון העבודה (כפי שהוסבר לעיל) ומייצרת גם סיפוק וגם הצלחה.

בשל העבודה הפיזית הכרוכה בסבלות בתחום ההובלות, נבצר מאתנו לשלב בעלי מוגבלויות בהובלות משרד, אך עם זאת אנו ביששכר הובלות משרדים קוראים לך להצטרף למגמה ולהצטרף להצלחה.

בלי טובות - הובלת משרד (קטן) בכוחות עצמך

עשה זאת בעצמך

תמיד היית עם ראש על הכתפיים, יצירתי, יוזם, וחרוץ. זה לא מפליא שאתה רוצה לעשות את הובלת המשרד שלך בעצמך. אנחנו מאמינים בך ומפרגנים. בעזרת כמה עזרים פשוטים תעשה את ההובלה בזמן שלך ובקצב שלך ועל הצד הטוב ביותר. קדימה מתחילים.

עגלה דו גלגלית

מכיר את העגלה שיש לחבר'ה ממי עדן עם שתי ידיות ושני גלגלים? קח עגלה כזאת מהעסק ליד או קנה בהום סנטר עגלה מתקפלת ונצל את הגלגלים לסחיבת המשקל במקום על הגב שלך. אפילו לא צריך להרים את המקרר במשרד, פשוט דוחפים מלמטה את המשטח ומטים את העגלה לאחור (כלפיכם) וזהו אתה סבל הובלה מן המניין.

מברג פיליפס

גם אם אין לכם חוש טכני הכי מפותח ונגרות היא לא כוס התה שלכם אל תפחדו מהמברג, החזק אותו, הכנס אותו לאיקס בראש הבורג וסובב כנגד השעון ו.... זהו! לא מסובך לא בעיה בבורג השלישי כבר תתחיל להסביר לאחרים... נסה ותראה כמה קל ופשוט לפרק את הריהוט במשרד בעצמך.

ניילון פצפץ

תפסו בידכם את הבועות המקסימות האלו ולא תרצו לעזוב... הדבר אולי הכי שימושי להגנת הציוד המשרדי שלכם זה הפצפץ לאריזה, כל אגרטל, פסלון, מחשב, סרוויס, טלוויזיה, מנורה, מראה, חפץ שביר או תמונה יהיה שמור ובטוח מפני חבלה שריטה או מכה כל עוד תאהבו אותו מספיק ותעטפו אותו יפה יפה.

קרטוני ארכיב

איך אפשר לעשות הובלת משרד בלי קופסאות... אבל הסוג שהכי מתאים לניירת, קלסרים וחוברות הם קרטוני הארכיב, מדוע? הם חזקים ביותר להכלת דברים כבדים הודות לדופן כפולה, ניתנים לפתיחה וסגירה מהירה ונוחה הודות למכסה מובנה והם נוחים מאוד להרמה הודות לשתי ידיות אחיזה.

היגיון בריא

צ'פר את העובדים שלך, הרי אתה חוסך בעלויות ההובלה, אתה מבקש מהעובדים במשרד שלך להירתם לאריזה ולהעברה, תן להם איזה תמריץ שיהיה להם חשק לעזור.

אתה צריך גם טנדר או מסחרית

אל תיבהל, אם אין לך משאית אתה יכול גם להוביל משרד במסחרית או בפיק אפ טנדר. פשוט תעשה את זה בשתי נגלות, פירוק הרהיטים מאפשר לך להכניס אותם לרכב בינוני וארגזים נכנסים בכל רכב, גם עובדי המשרד יכולים להביא את המחשב האישי והציוד שלהם ברכבם כשהם מגיעים בבוקר למשרד.

אם אין לך מכונית גדולה להובלה או טנדר זמין תמיד תוכל להשכיר נהג משאית ואתם במשרד תעשו את הפריקה והעמסה, אפשר לקבל מחיר מחברת הובלה ואפשר לחפש בלוחות האינטרנטיים של יד 2 וכדומה הרבה נהגים שמציעים את השירות הזה.

עצה קטנה על הדרך

שמור על בריאותך, אל תהרוס את הגב או הברכיים. אם לא מסתדר לך, אם עברת את הגיל והסבלנות להעמיס לבד, אם אתה לא בכושר או שפשוט אין לך זמן, אנחנו פה, בשבילך, הרם טלפון ונעשה את זה הכי טוב שאנחנו יודעים.

חברת אחים יששכר תשמח לתת לך שירות מכל הלב 1-800-224-541