העברת משרד ברצינות - תשכחו כל מה שידעתם על הובלות משרדים

העברת משרדים - תוכנית

הובלת משרד זה לא מה שהיה פעם מאז הרבה משאיות עברו על הגשר... עכשיו חברות הובלות משרדים נראות ומתנהגות כמו חברות הייטק עם תקני ISO סטנדרטים בינלאומיים והסכמי הובלה מקצועיים. חידושים טכנולוגיים ושיטות עבודה מהפכניות להעברת משרד בשיא המהירות.

 

חיפזון - לא ולא. זריזות - בהחלט!

"לא מדבשך ולא מעוקצך" שימו לב שעבודה לא זהירה לא מקדמת שום מטרה ועדיף לוותר כי יש מהירות שלילית שנובעת מקוצר רוח, מחוסר סבלנות ומחובבנות ויש מהירות חיובית שנובעת מחריצות שקדנות ומקצועיות רק חברה זריזה וזהירה היא המתאימה. להבדיל מהעברת דירות במגזר הפרטי אחת הנקודות החשובות בהובלות משרד היא השלמת ההובלה במינימום זמן כדי לא להפסיד שעות עבודה בעסק.

כל השירותים למשרד בחברה אחת ובתשלום אחד

למי יש סבלנות וכח להתרוצץ בין הספקים היום EVERYTHING עובר לתשלומים מרוכזים מחברות ניהול ועד חברות תקשורת המציעות חבילות ובנדל על כל השירותים והמוצרים בחשבונית אחת. פרויקט העברה מרוכז מקנה לכם מחיר חבילה עסקית משתלמת במיוחד עם חשבונית אחת פריסת תשלומים נוחים ובאחריות כוללת בכתובת אחת עם איש מקצועי שמבין בכל הפרטים הטכניים שבכל תחום נדרש ומלווה אתכם אישית בכל דבר שיצוץ לאורך כל הדרך.

ידע זה דבר שמצטבר, אין קיצור דרך נקודה.

אי אפשר לקנות ניסיון ומיומנות בכסף, חברה שמעבירה יום יום במשך 30 שנה חברות גדולות ומרכזי עבודה מרובי כח אדם היא חברה שלא ניתן להפריד ממנה את הידע המקצועי ואת שיטות העבודה שנרכשו ביזע ובלמידה נרכשת עם השנים בהשקעה בלמידה והשתפרות עד להגעה לרמת מיומנות ושירות מושלמת.

פשוט שצריך להיזהר ממובילים לא אמינים (זה הברור מאליו) הרעיון הוא שאין תחליף למוניטין וניסיון כי ככה זה עובד. גם החברה האמינה ביותר שתשתדל בכל כוחה לספק את הסחורה לא תוכל כי אין לה את הכלים הידע והיכולת להעניק שירות ברמה דומה ככל שתתאמץ.

היום עושים דברים אחרת, לדוגמא:

מנוף במסדרון–לא נתפס איך פעם עבדו בשיטות פורמטיביות שהרסו את עמוד השדרה דל הסבלים התארכו זמן רב ולא היו יעילים, הרמת משקלים של מכונות וציוד כבד בתוך המבנה עצמו בין בהזזה מחדר לחדר ובין בהעתקה מקומה לקומה אינה מאפשרת שימוש במנופים חיצוניים גדולים לכן נולדו פטנטים של ציוד הרמה קומפקטי בעל זרועות מפרקיות חזקות ועיגון רך וגמיש. לחברת אחים יששכר כל הציוד, הכלים, המנופים והעגלות המתאימות לכל משימה ולכל סיטואציה.

ריהוט בטרייד אין–משרדים עם עמדות עבודה, ארונות שירות, שולחנות מנהלים, כסאות וספריות מחדשים בדרך כלל הכל כשעוברים מקום גם מבחינה פונקציונאלית בהתאם לתשתיות, לגדלים ולצרכים המשתנים בבניין החדש וגם מבחינת עיצוב שתואם את רצון החברה ומיתוגה. החלפת ריהוט בחדש היא עול כלכלי לא שולי וכאן חברת הובלות יששכר יכולה לעזור לכם בכל הנושא הלוגיסטי אתם לא צריכים לדאוג לשום דבר אנו נפנה את הרהיטים הישנים, נמצא לכם קונה, נוביל למשרד שלכם את הרהיטים החדשים נמקם ונרכיב אותם עבורכם.

3, 4, לעבודה

חשוב ביותר

העברת משרד דורשת התייחסות ל4 דברים: האריזה המקדימה, פירוק הרהיטיםוהרכבתם מחדש, העברת התכולה עצמה וההתייחסות למחשבים שרתים תקשורת וציוד אלקטרוני מיוחד, כמובן שהכל צריך להיות בזריזות וזהירות כפי שדיברנו, ופירוק הריהוט צריך להיעשות ע"י נגרים מקצועיים שבצוות ההובלה, אנו רוצים להרחיב קצת בנושא המחשוב במשרדים ואיך הגישה צריכה להיות בחברת שירות מובילה במאה העשרים ואחת:

שאלות לא פשוטות הדורשות התייחסות יתרה:

1.מי לוקח אחריות אם קורה משהו לציוד או למידע או לתוכנות המחשבים?
2.מי מבצע את העבודה כדי שתוכלו להמשיך מאותה הנקודה שעצרתם?
3.איך אני יכול לסמוך על אנשים שאני לא מכיר ולמי כמה ומתי משלמים?

האקסיומה:

בלי צל של ספק שמדובר בהובלת משרד מרובה מחשבים, חדרי שרתים וארונות תקשורת המלאכה צריכה לקחת בחשבון את כל האספקטים של הניתוק המבוקר, החיבור הטכני, האתחול היסודי בשלבים, השמירה על אבטחת המידע, הגיבוי הכפול, המידור מפני זליגת חומר רגיש, ההגנה מפני נוזקות ווירוסים והאחריות המלאה שלא יקרה שום אובדן,קלקול או נזק בין חיצוני בין פנימי, כך שכל עובד מהמזכירות ועד ההנהלה ישב על שולחנו וימשיך את מלאכתו בדיוק מאותה הנקודה בה הפסיק לפי המעבר בלי תקלות, בלי עיכובים, בלי באגים ובלי להתחיל להתקשר לתמיכה הטכנית. עד פה מובן, ברור, הגיוני ונדרש.

הברירה שאנו מציעים:

כחברה מקצועית שדואגת מא' ועד ת' גם תחום זה מקבל את מלא תשומת הלב, אנו מעסיקים טכנאי רשתות מהבכירים בתחום שלרשותם ידע וניסיון עצום הנותנים התחייבות בכתב על התהליך עד להמשך עבודה רציף ופתרונות בזמן אמת תוך ליווי אישי פרטני בכל מחלקה ולכל עמדה עם גיבוי אבטחה וניהול המעבר הטכני בדרגת שלמות, לקוחות אחים יששכר לא מצפים מאתנו לפחות ואנחנו דורשים זאת מעצמנו שוב ושוב בכל הובלת משרדים.

מה אתם יודעים על נטיפים בועות וגלים

תנו לי לספר לכם מה העניין עם אריזה, בלי החומרים הנכונים ובלי צורת העיטוף הנכונה הכל בבל"ת זאת אומרת מה שתראו זו הצגה יפה של כאילו אריזה אך לא תכליתית ולא מונעת נזקים.

יש להתאים לכל חפץ אריזה משלו לכל רהיט עיטוף מתאים ולכל ציוד את הטאץ' המדויק, רק חומרי אריזה איכותיים, עבים וחזקים ורק אורזים מיומנים יכולים להבטיח אחריות מלאה, יש המון חומרים ומוצרי אריזה בשוק, חברות ההובלה מנסות לחסוך לא מעט כסף ע"ח הלקוח וירכשו את החומרים הזולים ביותר שמציעים להם, מספיק שיש הבדל של שקל וחצי בין קרטון לקרטון שמספקים אלפי קרטונים בחודש זה מצטבר לעלות ממשית, ועוד לא דיברנו על פצפצים מסקינג טייפ גלילים ניירות אריזה ועוד

אחד הטיפים הראשונים באריזה הוא איכות החומר, אם הניילון לא עבה הוא לא יגן בפני שריטות עמוקות אם סרט הדבקה לא יהיה חזק הוא לא יחזיק את תחתית הקרטון בעומס כבד ואם הקרטון לא יהיה קשיח הוא ימעך בקלות מכל מכה או הנחתו על הרצפה.


שלושת המוצרים אותם המובילים הכי אוהבים לחסוך הם ניילון בועות, קרטון גלי ונטיפי קלקרים לציוד רגיש בתפזורת. השימוש בניילון בועות מייקר אריזה יותר מהשימוש בניילון סטרץ''' לכן המובילים ישתדלו להמעיט בעטיפה זה אומר שחלק מהריהוט יפסח על שלב זה ואת הרהיטים שכן ייעטפו בפצפצים יקמצו בליפוף ולדוגמא עיטוף חלקי רק במרכז השולחן ולא על כל 4 הרגליים עד הקצוות מטה.

קרטון גלי הוא קרטון עם שכבת הגנה רכה ונמעכת הסופגת מכות צד ישנו קרטון רב שכבתי (דו או תלת גלי) המיועד למשימות אריזה למוצרים שבירים, קרטון רגיל חלק לא ייעשה את העבודה באותו האופן וחבל לחסוך בו.

המוצר השלישי נועד לחברות ומשרדים המעבירים הרבה פריטים שבירים בארגז הפטנט של נטיפי קלקר הוא פשוט לשפוך לתוך הקרטון הרבה שבבי קלקר או חומר מגן מפוליאסטר ספוגי המשמר את כל הדברים בקרטון כאילו זו בריכת כדורים ומספק 100% הגנה. גם כאן חברת הובלות מהימנה תספק לכם את המוצר הטוב ביותר בלי להתקמצן.