עיתוי צביעת המשרדים דווקא בשבועות
חג שבועות הוא חג חגיגי ולבן, חג קיצי, חג שמח ועם הרבה מצב רוח. החגים וימי הפגרה שהעובדים ממילא לא בעבודה, הם הזדמנות מצוינת לעשות שינויים במשרד או במקום העבודה שלכם (ואפילו בבית). נכון שיש הרבה שנוהגים לצבוע את הדירה דווקא בפסח אבל משום מה יש כל כך עבודה לפני פסח עם כל הניקיונות והסידורים שלמי יש זמן לצבוע...
חגים הם הזדמנות חגיגית להוסיף צבע לחיים
כמה יפה ונעים לעבוד במשרד נקי, מסודר ואסתטי. לקירות ולתקרה יש השפעה גבוהה ביותר על הנראות והתחושות הוויזואליות ומשפיעות כמובן על היחס כלפי המקום. תמיד כדאי לצבוע מחדש ולתקן כל מיני טלאים וכתמים על הקירות.
לא רק בחגים – לא רק בלבן
נכון, חג שבועות הוא הזדמנות אבל לא רק. גם אם אתם עוברים משרדים, משנים ריהוט, או בכל חלון הזדמנות אחר מה דעתכם לנצל את הזמן לצביעה? כדאי מאוד לצבוע, לתקן ולהתחדש כאשר לא צריך להזיז שוב את הרהיטים ולפרוס על הכל ניילונים מחדש. לא חייבים לצבוע בלבן, אפשר בכל צבע ובכל גוון, בשילוב צבעים ובמיוחד בצבעי פסטל להתרוממות רוח ולהרגשה נעימה ורעננה. כיום צביעת משרד זולה ומשתלמת והופכת את הרעיון לזמין וקל.
איזה צבע כדאי לבחור? מה שלא עושה הטבע עושה הצבע
להרגשה האישית במקום העבודה ישנה חשיבות מכרעת על תפוקת העובדים - הצבע משפיע על דפוסי ההתנהגות במוח יותר משאנו מודעים ביומיום ולהצגת אופי המשרד ולשידור מהות העסקים. הצבע הוא כרטיס הביקור הראשוני שלנו.
לכל צבע יש השפעה מסוימת בכיוון שונה.
מה משדר כל צבע?
שחור - מצד אחד אלגנטי מצד שני דכאוני. כדאי לחזק ולהדגיש קווים מסוימים במשרד מאשר כרקע גורף.
אדום - צבע עז ועם נוכחות חזקה להובלת משרד עוצמתי ודומיננטי אך גם אגרסיבי ומגרה יצרים שיכול לפעמים גם להרגיז או להצביע על תחושה של עצבנות וחוסר שליטה. יש להשתמש במינון נמוך באמצעות אלמנטים קטנים ולא במרכז המשרד.
לבן - ניקיון, טוהר, שקט, יותר מידי שקט, חייב קצת צבע כמו תבלינים באוכל. היתרון שכל צבע הולך עם לבן ומשתלב היטב, אבל אם כבר לבן יש גם גוונים שאפשר לבחור.
ירוק - הצבע מאוד טרנדי ומתקשר לשמירה על איכות הסביבה ואווירה של צמחיה. ככל שהצבע הירוק עמוק יותר הוא מכביד על האווירה וככל שהוא בהיר יותר הוא מוביל לרעיון של משהו פלסטי וזול. צריך לדעת איך לא להפריז, מבחינה ויזואלית נוטים לשלב אותו עם שחור וכחול.
סגול - הצבע מתאים מאוד לאווירה שמימית לעסקים שעוסקים ברוחניות או משרד של טיפולים הוליסטים, צימרים רומנטיים המציעים סדנאות לנפש וכדומה.
חום - גוונים חומים נתפסים כמתאימים לבתי עסק שמרנים ועתיקים המעידים על יציבות וביטחון אך גם חסרי מעוף ומקובעים. אם משתמשים בריהוט בחום כהה למשל זה יכול אולי להתאים למשרדי ממשלה או בתחום המשפט והפיננסים ופחות לחברות צעירות ושובבות:)
אפור - האפור לסוגיו יצא מהאופנה לפני שנים רבות וחזר בתנופה למרכז ומוביל במיוחד בתחום הנדל"ן: בבתי דירות יוקרה ובנייני מגורים אך לא רק. האפור יכול לקרוא תיגר על המוסכמות כאשר המחשבה היא הפוך על הפוך ועם תאורה חזקה מצליחה להוציא אותו חדשני ולא מדכדך.
טורקיז - העולם מתחלק לאלה שאוהבים אותו ואלה שלא. משרדי נסיעות מובילים וחברות תיירות מרבות להשתמש בו בשל האסוציאציה אם יש לכם משרד נסיעות לכו על זה.
ורוד - רומנטיקה, רוגע, מתאים למשרדים מאוד ספציפיים בנושאי אהבה וזוגיות או חברות המתעסקים בעיצוב ודפוס המדגימים את יכולתם הססגונית באמצעות צבעים לא שגרתיים ומנסים לצוד את העין ולהובלת העסק בעזרת מקוריות ונועזות.
צהוב - לא מתאים לכל אחד, במיוחד לא צבעים הנוטה לכיוון חרדל או אשכולית אבל כן משתלב יפה במקומות המשווקים מוצרי פלסטיק או חנויות לממכר מוצרים זולים. מזמין מאוד להובלת בני גילאים צעירים לקנות ומדבר בשפתם.
כחול - הכחול הוא צבע שאפשר להשתמש בו בהרבה מובנים והוא מתאים למשרדים של חברות בכל תחום מההייטק ועד מוסכים. המנעד הרחב מתכלת ועד כחול כהה מאפשר לעיתים משחק צבעים ולצבוע קירות ואלמנטים בשני גוונים של כחול. הצבע משדר גם עומק, חופש ושמיים.
צבעי פסטל למשרדים שלך
ביצוע הובלת המשרד לעבודה ברקע הצבעים הכחול, הירוק והלבן בגווני הפסטל שלהם דווקא ייתנו לנכנס אל העסק שלך קו מחשבה בהיר ופנוי לעסקאות הנמשכות זמן רב ודורשות ריכוז גבוהה. עסקה שנעשית בלי לחץ, בתנאים טובים ואופטימליים ובאווירה נינוחה מגבירים את אחוזי ההצלחה ואחוזי סגירת העסקאות האיכותיות.
תנאים אופטימליים כוללים מיזוג קריר, ריח נעים, שקט או מוזיקת רקע ללא רעשים וצפצופים, טון דיבור רגוע וממלכתי, נציג פרונטלי המתלבש באלגנטיות ומדבר בנועם, זמן סביר בלי משימות המחכות לטיפול, ראש פנוי ממחשבות, פינת ישיבה נוחה ושולחן מתאים. תאורה בהירה ומתאימה, אין רעב או צמא.