כיצד תבדקו את הצעת המחיר להעברת המשרד

בודקים

העברת משרדים אינה זולה, אנו ממליצים מניסיוננו הרב על קבלת הצעות מחיר מ 2-4 חברות שונות (לא יותר ולא פחות) קראו קצת על חברת ההובלה לפני שאתם מרימים טלפון הסבירו מה רצונכם ובקשו שנציג יגיע אליכם לפגישת היכרות. נציג העברת משרד שרואה את הדברים יהיה ערובה למקצועיות התמודדות טובה יותר עם תנאי השטח ולקיחת אחריות על כל הגורמים והמשתנים של העברת משרד העלולים להתחשב, בקשו שהצעת המחיר תהיה מפורטת לפי נושאי השירות והעלויות בכל נושא. הנושאים הנדרשים התייחסות נפרדת להתחייבות ועלות העברת משרד מפורטת כדלהלן:


שעות עבודה – אם מחיר העברת משרד תלוי באומדן שעות עבודה דרשו לציין שהמחיר גלובלי ולא ישתנה בשל חריגה, כאשר העבודה של המוביל היא קשה לשערוך, והמוביל מבקש לתמחר העברת משרד לפי שעת עבודה, בקשו שתוספת שעות עבודה מעבר לצפוי יהיו במחיר אחיד של שעת עבודה הכלולה בחבילת השעות הבסיסית ואין קפיצה במחיר שעת עבודה לאחר מכסה מסוימת.

שירותי מנוף – חובה לציין כמה יעלו שירותי המינוף, לאחר שקיבלתם מחיר נסו להכליל אותו במחיר הגלובלי כך שאם יהיו התעכבויות או תוספת זמן המוביל ישלם למנוף ולא אתם, בעת העברת משרד יש הרבה התעכבויות ומחיר המנופים נקבע ע"פ משך הזמן בו הם נמצאים באתר ולא בזמן נטו של פעולת המנוף, במקרי העברת משרדים גדולים ואי גמישות חברת ההובלות נסו לברר ישירות מול חברה להשכרת מנופים כמה יעלה לשכור מנוף ליום עבודה מלא.


דברים נוספים שחשוב לבדוק בהצעה


פירוק והרכבת רהיטים – העברת משרדים ע"י חברת הובלה רצינית כותבת בהצעת מחיר אוטומטית ובכתב ברור כולל \ לא כולל פירוק והרכבת רהיטים בדיוק כפי שמתייחסים בהצעת מחיר לנושא המע"מ זה לא סעיף שמגיע בהיחבא או מוזכר ביום ההובלה, מטעמי נוחות כמעט תמיד מחיר לשירותי העברת משרדים יהיה כולל פירוק והרכבת כל הרהיטים מכל משרד ומשרד בחברה ללא פירוט מחיר נפרד כדי להקשות על הלקוח לנקוט בשיטת הפרד ומשול במשא ומתן על המחיר הסופי של העברת המשרדים.

השכרת ציוד מיוחד – אם מדובר על העברת משרד עם ציוד רגיש או כבד במיוחד הדורש מנופי וזרועות מכאניים להעמסת ושינוע הציוד המחיר חייב להיות מפורט בקשר לאמצעים המיוחדים הנדרשים להעברת המשרד וחייב להסב את תשומת ליבו של הלקוח.

אספקת חומרי אריזה – ישנם הרבה סטנדרטים של אריזה ומגוון איכויות של חומרי אריזה ועיטוף בתהליך העברת משרד לכן מוביל המשתמש בחומרים זולים יטשטש את פירמות והאמצעים עמם הוא עובד וחברה המשקיעה בנושא תציין ותבליט זאת כמה פעמים. השוואת המחיר והסכם העברת משרד מלאה חייבים להתייחס לכך יש הרבה אפשרויות בהתאם לציוד הנארז קשה להסביר זאת באופן כולל וצריך להתייחס כל מקרה העברת משרד לגופו.

כיסוי ביטוחי – ביטוח הוא תחום שלם בפני עצמו כדאי לקרוא על כך בתפריט בדף ייעודי המסביר את כל ענייני הביטוח של העברת משרדים במרכז ומפורט בצורה נרחבת ככל הניתן רק נציין בתמציתיות כי עליכם לבדוק סך הכיסוי, השתתפות עצמית והגבלות פריטים סכומים ומקרים שונים בפוליסת ביטוח העברת המשרד המיועד.