כאשר מדובר בהובלת משרדים גדולים, משך זמן העבודה שונה בתכלית בין חברה לחברה.
זאת מהסיבות הבאות:
א. יש מובילים עם 5-6 משאיות ויש מובילים עם שני רכבים בלבד.
ב. יש חברות (חרף היותן גדולות) המקדישות את כל המשאבים לפרויקט במרוכז ויש כאלה המחלקים את הזמן, את כח האדם והרכבים שלרשותם לכמה משימות במקביל.
ג. מובילים מנוסים המגיעים מוכנים וערוכים לכל תנאי השטח ולכל בעיה שתתעורר, הן במענה יצירתי והן בתכנון מוקדם "מתקתקות" את העבודה בחצי מהזמן וללא עיכובים.
ד. כאשר הסבלים עובדים בפרויקט, הם מודעים לכך שלא תמיד הטיפים אישיים ואין להם בשביל מה למהר. דווקא בחברה טובה עם יחס טוב לעובדים הוא הדומיננטי באיכות ומהירות ההעמסה והפריקה.
העברת משרד קטן בשיא הזמן
כאשר אתה זקוק להובלת עסק קטן במהירות המקסימאלית אתה בעצם צריך שלושה דברים חשובים:
1. מציאת פתרון מהיר, זמין וללא עיכובים.
2. חברה מהימנה ללא בעיות וללא נזקים.
3. מחיר תחרותי משתלם, הוגן וללא הפתעות.
חברת האחים יששכר מספקת שירותי הובלות דירות ומשרדים מאז שנות ה-90. ניסיון רב ומומחיות שנצברה עם השנים עומדים לימיננו במתן שירות מהיר ומהוקצע לעילא.
אנו נשמח לקחת את התכולה למקום הרצוי באחריות, תוך זמן שיא שבסיום המלאכה תצא מרוצה וזה מבחינתנו העיקר. כאשר אנו ניגשים לתת שירות לעסקים קטנים, אנו יוצאים מנקודות ההנחה הבאות:
• משרד קטן לא מצריך משאית גדולה
• לתכולה מועטה מספיק צוות מצומצם
• הובלה קטנה חייבת להיות זולה
• איכות העבודה לא תלויה בהיקף העבודה
• הכסף שלך = עבודה לפי רצונך
טיפים להובלת משרד:
משימה זו בדרך כלל מצריכה את פירוק הריהוט והרכבתו. אם לאחד העובדים שלך יש חוש טכני, במעט מאמץ מצדו תוכלו לחסוך את העלות.
יש לוודא שבבניין שלכם יידעו על המעבר הצפוי ויתנו לכם אפשרות להשתמש במעליות בצורה רציפה וללא הפרעה.
אם יש לכם ניירת ארכיון ישנה שבין כה פג תוקפה (מעל 7 שנים), אין בה צורך ולכן מומלץ להיפטר מהקרטונים בזמנכם הפנוי.