הובלות משרדים בתל אביב והמרכז עם האחים יששכר

הובלת משרדים בתל אביב עם האחים יששכר הובלות

הובלת משרדים בתל אביב מקבלת משמעות מיוחדת עבורנו

בשעה טובה החלטתם להתחדש במשרדים חדשים ונדרש לכם שירות הובלות למיקום החדש - כל התחלה חדשה מלווה בהתרגשות וציפייה לדברים טובים, כאשר אתם מנסים לעמוד במשימה בצורה המיטבית ללא לחץ או דאגה מהמכשולים שבדרך ותקוות חדשות להצלחה.


העברת המשרד מלווה באין ספור חששות בכל הרבדים והתחומים, אנו ננסה לסכם את כל הדברים הקשורים בנושא הובלת המשרדים עצמם על כל שלביו. אך לפני שנפרט, נסביר ונייעץ, השורה התחתונה היא שלבחירת חברת הובלות משרדים טובה ואמינה יש השפעה מכרעת על התהליך וקריטי לא רק לתקופת מעבר המשרד, אלא בעל השלכה ארוכת טווח על כל פעילות המשרדים שלכם.

האלמנט החמישי – מחוגי הזמן שלך


לנהל עסק בתל אביב זה להציב את העסק שלך במרכז העניינים להיות קרוב להכל לתת למשרדים שלך את מרכז הבמה נגיש וזמין לקהל הלקוחות והספקים, כל הובלה לא משנה מאיפה לאן, גם כשמעבירים את המשרד בין בניינים בתוך העיר עצמה המשימה של חברת ההובלות כוללת 4 אלמנטים:

 

1. להעביר עבורך את כל המשרד בצורה מושלמת ללא נזקים לציוד או פגיעה ברכוש שלך
2. לתת לך את המחיר המינימלי והתחרותי ביותר מכל ההצעות המתחרות שקבלת
3. להעניק לך את כל השירותים הנלווים למשימה מפירוקים והרכבות ועד מנוף הרמה
4. לספק לך ביטוח מקיף, אריזה מקצועית ואחריות מלאה שתוכל להיות רגוע ושליו לחלוטין

 

:עוד דבר אחד חשוב רק בשבילך

 

אנו מאמינים שזה לא מספיק, חברת הובלות ומנוסה ואיכותית כמונו לא מסתפקת ב100% ורוצה לתת לך את הערך המוסף כדי שתבחר בנו, נקרא לזה "האלמנט החמישי"

 

במחשבה על טובת העסק שלך הזמן שלך הוא נכס יקר ערך ובעל תרומה מכרעת בהכנסות והוצאות של החברה לכן אנו דורשים מעצמנו לבצע את ההובלה בזמן הכי קצר שאפשר ולאפשר לך ולעובדים שלך לחזור לעבודה כבר למחרת בבוקר, לא נוכל לחשוף כאן את כל שיטות העבודה שלנו, אבל נשמח לך להציע את כל האלטרנטיבות הקיימות והפתרונות היצירתיים שפיתחנו במשך השנים אצלך בפגישה עסקית ולתת לך את שירות השווה זהב

 

הובלות משרדים בתל אביב ע"י חברת הובלות יששכר עם ניסיון ובעלת אמצעים לספק את כל השירותים המשלימים יחד, בזמן אמת, במקצועיות ובאחריות, תבטיח לך העברת משרד בראש שקט ורשת תמיכה בשעה שאתה כל כך זקוק לה.

הובלות לחברות בפריסה ארצית ושינוע תמידי בין משרדים

קיימות חברות, בדרך כלל בתחום השיווק, שצריכות להעביר כל הזמן סחורה מסניף לסניף וממשרד למשרד, בין אם בשעות הפעילות כחלק מהשגרה ובהתאם לדרישות המלאי לפי הביקושים ובין בזמנים מיוחדים, לאחר שהמשרדים סגורים לקהל. בלילות, בסופי שבוע וסוף חודש לאיפוס פריטים קטלוגי, ספירות מלאי, הוצאת פגי תוקף והכנסת קווי מוצר חדשים למכירה אגרסיבית וקמפיינים שיווקיים. הובלות אלו יהיו בדרך כלל במסגרת צי משאיות ורכבי החברה עצמה, עם תגבור עובדי קבלן או בעזרת חברת הובלות זולות ולא מקצועיות בהזמנה ללא התראה מוקדמת - מה שנקרא הובלות מהיום להיום. גם בתחום זה יש לבחור בחברה אמינה בשל ריבוי גניבות ופגמים בסחורה בזמן העברה בזמן קצר ועם "פנים" חדשות ומתחלפות בכל פעם והתחמקות מאחריות ועונש ע"י חברת ההובלות.

העברת התפעול לפריפריה וריכוז משרדי הניהול בתל אביב

רילוקישיין לא חייב להיות מלא, לעיתים יש להעדיף את הובלת המשרדים ומערך השיווק של החברה לאזור פופולארי ונגיש בתל אביב, שיהווה את חזות החברה ויעניק ללקוחות נגישות בשירות, יחד עם סניף הדגל במקום יוקרתי ומהודר ויחד עם זאת הובלת כל הייצור והתפעול וכן העברת המשרדים המטפלים בעניינים פנימיים של החברה (כגון גף שכר או מחלקת מערכות מידע), לאזורים זולים בפריפריה.

תנו לנו הזדמנות להוביל אתכם להצלחה

קבוצת אחים יששכר - עוצמה בתנועה

התקשרו 1-800-224-541