הלוואי ויכולנו לצאת לחופשה ולעשן סיגר קוהיבה בזמן העברת המשרד אבל בעסק תובעני כמו שלנו אי אפשר לנוח על זרי הדפנה.
משרדים בתחום ההייטק, בין אם זה סטארט-אפ או עסק הנותן תמיכה 24/365, הם משרדים העובדים סביב השעון תחת לחץ ומאמץ בלתי נדלה להישגיות ותוצאות.
בענף התובעני הזה אי אפשר לפגר מאחור. החברות המתחרות אינן מאפשרות לכם את הפריבילגיה לסגור את המשרד לכמה ימים בזמן ההעברה והמובילים חייבים להתאים את עצמם למציאות בה אתם חיים.
מה חברות ההובלה יכולות לעשות למענכם?
1. נכונות להתייצב בהובלה ביום ובשעה שתרצו גם אם זה יוצא מחוץ לשעות העבודה המקובלות בהובלה.
2. הסכמה לאפשר הפסקות בלתי מתוכננות בביצוע הפרויקט, למרווחי זמן המאפשרים פעילות דחופה וחזרה לעבודת ההובלה השוטפת.
3. הקצאת כל המשאבים של החברה כולל כל הנהגים, המשאיות והשכרת שירותם של קבלני הובלות לביצוע מסת עבודה מרוכזת בפרק זמן קצר.
4. הבנת התהליך לפרטי פרטים תכנון קפדני והדרכת האורזים והסבלים לעקוף התנגשות והפרעות הדדיות צפויות בין עובדי ההובלה לעובדי המשרד עד כמה שניתן.
ראוי לציין כי בשל הניסיון הרב בהובלת משרדי הייטק מרובי עובדים, קבוצת יששכר מתחייבת למקסם את היכולת שלכם להמשיך ולעבוד תוך כדי הובלת המשרדים.
בנוסף למורכבות פרויקט ההובלה ולצפיפות בלו"ז המתוכנן, לחברה המובילה ולחברה העוברת יש את האילוץ של אריזת הציוד המשרדי.
כפי שאתם יכולים לשער, אריזת תכולת המשרד חייבת להיות קפדנית ואיכותית לשלימות החפצים ובד בבד להיות מסודרת ומתועדת למניעת בלבול וערבוב הציוד המשרדי בין העמדות השונות והחפצים האישיים בין העובדים השונים.
תמהיל מין שאינו במינו וחוסר ארגון באריזת המשרדים הוא מתכון לנזקים, מריבות, האשמות, סכסוכים, איבוד ציוד נדיר ואיבוד זמן יקר.
לא נפקד מקומה של העכבה הנוספת במעבר מתוכנן והיא העובדה שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה בדיוק כמו שאי אפשר לארוז או לקחת דברים מהמשרד ועדיין להשתמש בהם או לעבוד איתם.
לכן בהדרגה נצמצם את הפעילות. אולם תכנון נכון יבטיח להתחיל בסדר האריזה עם הדברים הכי פחות קריטיים ולפי שלבים מושכלים ורלוונטיים לכל משרד וצרכיו.