הבה ניקח לדוגמא חברת הובלות שרוצה להקים משרד וירטואלי ברשת:
סוף כל סוף החלטתם להקים משרד וירטואלי ולהשקיע בבניית אתר אינטרנט מצליח לייצוג חברת ההובלה והצגת העסק בצורה אפקטיבית להשגת פניות רבות לשירותי ההובלה שלכם. אנו ממליצים על 4 נקודות הכרחיות שעליכם ליישם על מנת למקסם את פרסום המשרד שלכם:
1. הציגו רק את השירותים הרלוונטיים
האם אתה מוביל עם טנדר הובלה קטן שנותן מחירים זולים? אל תפנה לקוראים שלך ותציג את שירותיך להעברות חברות גדולות!
יש לך חברת הובלה גדולה עם משאיות רבות וציוד להעברות מסובכות? אל תנסה להתחרות במובילים הקטנים ואל תפרסם שאתה עובד במחירים נמוכים!
2. הבליטו רק יתרון אחד אל מול המתחרים
אי אפשר להשוויץ שאתם המובילים הכי זולים, הכי נחמדים והכי גדולים. כל חברת הובלות כותבת "אנו הכי אמינים, הכי מנוסים" וכן הלאה כך תאבדו עניין ואמינות. הדגישו את יתרונכם הברור בענף והציגו אותו בעזרת תמונות הוכחות או המלצות שימחישו בצורה אמינה את המידע הזה.
אם אתם מומחים בהובלות משרדים הראו באתר את התמונות המנציחות את ההובלות השונות למשרדים שונים שעשיתם. אך אין צורך להגזים גם בזאת, לפעמים תמונה אחת שווה אלף מילים רק אם התמונה שווה אלף מילים...
3. פנייה אישית ועניינית בגובה העיניים
פנו אל הלקוחות שלכם כפי שתרצו שיפנו אליכם - בלי מריחות, בלי הגזמות ובלי תיאורים על חברת הובלה מצוינת אלא כזאת המספקת לגולש את מה שהוא באמת מעוניין לדעת.
לעיתים עודף תיאורים ומילים המהללות את העסק עשויים לגרום ללקוח הפוטנציאלי לאבד עניין או מלאים את הלקוח למצוא את מה שבאמת חשוב. אם אפשר הציגו מחירי הובלה ברורים, טלפונים וכתובות ומה נחוץ מבחינת הלקוח לארגן במשרד לפני המעבר.
4. הגשת מידע ססגוני ייחודי ומקורי
גם אם אתם כותבים לפי שלושת הכללים הקודמים עדיין זה לא מספיק בשביל להביא את הלקוח אליכם באופן אוטומטי. הגולשים באתר שבעים באינפורמציה ובתמונות.
ככל שהכתיבה תהיה מעניינת וייחודית, מתובלת בהומור או ערכים שמדברים אל ליבו של הלקוח, כך יגבר הסיכוי שתשכנעו אותו להרים את השפופרת (או להשאיר פנייה באתר) ולבקש הצעת מחיר להובלת המשרד שלו.