למה משרדים חייבים להיות בתל אביב?
תל אביב עיר ללא הפסקה ובירת העסקים של ישראל מעניקה רשת שירותים כלכליים שאין בערים אחרות - בתי משפט, בורסה, ריכוז עסקים ומלונות, שירותי משרד ושליחויות, גיוס עובדים, ביטחון לאומי, בנקים ומוסדות פיננסים, מתקני צהל וכוחות ביטחון ומה לא? אם אתה לא שם אתה לא קיים. אף כנס רואי חשבון מכובד לא יבחר בנס ציונה ואף תערוכת הייטק לא תתכנס בחדרה, גם מבחינה בינלאומית למשרדים בתל אביב יש מקום של כבוד והערצה.
להלן האתגרים המיוחדים בתל אביב:
משרדים ברבי קומות
הובלת משרדים בתל אביב מתאפיינת במעבר לקומות הגבוהות ביחס לממוצע הארצי באופן ניכר. דבר זה דורש התייחסות מסוימת ומביא לידי ביטוי את הניסיון של חברת ההובלות בצורה דרמטית. בהובלות משרדים לרבי קומות יש להיות ער לדרישות אבטחה כגון תעודות ורישום מוקדם של כל הסבלים. יש מקומות בהם לא יהיה אישור כניסה לעובדים שאינם אזרחי ישראל ובמקרים של משרדים עם אוריינטציה ביטחונית גם אי מתן אישור לבעלי רקע פלילי וביטחוני בעייתי. להרבה חברות הובלה יש בעיה בתחום זה שכן הן מעסיקות עובדים שאינם עומדים בסטנדרטים אלו. כמו כן, לבניינים גבוהים יש הסדרי שעות עבודה על המעלית, עבודה עם מעליות משא לפי הגבלות משקל, פריקה והעמסה מתוך קומות מתחת למפלס הכניסה למשרדים, חניונים ומרתפים ונהלי עבודה להכנסת ציוד גדול ומסורבל או ריהוט בלובי ובמסדרונות מבלי להפריע לשקט או לצביון הבניין. חברת הובלות קטנה או חסרת ניסיון לא תדע ולא תוכל להתמודד עם בעיות בזמן אמת ולא יהיו ברשותה פתרונות ציוד וכח אדם לעמוד בדרישות נוספות ובלתי צפויות אשר עשויות לצוץ בתהליך ההובלה.
חניה וסמטאות
הובלות משרדים באזורים הצפופים של העיר - ובתל אביב הישנה יש אזורים כאלו למכביר, המצריכים יצירתיות, סבלנות וניסיון. יש לדעת היכן לחנות ובאיזו שעות לפרוק - ישנן כמה טקטיקות כמו פריקה במנות או כמו שינוע ציוד במהירות ע"י עגלות ייעודיות וברמפה הידראולית, המצריכות הובלות משרדים עם היערכות מוקדמת ותכנון טכני למעקף מכשולים בשטח, לעיתים המשאית אינה יכולה לעבור מבלי להיתקע ולכן החניה תהיה רחוקה או שנעזר ברכבי הובלה צרים (מסחריות), הכל לפי תנאי השטח, תכולת המשרדים והאזור בתל אביב, הכרת השטח בשלב הצעת המחיר והחלטות של ראש צוות הובלה בזמן אמת יחסכו התעכבויות מורטות עצבים ועוגמת נפש.
בנייני משרדים ישנים
בתל אביב יש הרבה בניינים שמבפנים המשרדים נראים חדשים ובמיקום מעולה אבל מבחוץ... מה לעשות שהבניין ישן uהתשתיות הם חלק בלתי ניתן להתעלמות? בנייני משרדים ישנים הם לרוב בעלי מעליות קטנות, מעברים עם זוויות חדות, חדרי מדרגות צרים, דלתות נמוכות, נקודות חשמל וטלקומוניקציה במיקום אשר מגביל את הריהוט המשרדי במיקום השולחנות ובגודלם. יש לתת את הדעת כיצד להעביר את כל תכולת המשרדים בהתאם למגבלות אלו בתבונה ורגישות' מבלי לגרום נזק או קלקול הן לקירות ולמעלית ולמשקופים והן לציוד ותכולת המשרדים. בדרך כלל בהובלות משרדים הפתרון הטוב ביותר יהיה שימוש במנוף הובלות חיצוני. רוב ההובלות בתל אביב משתמשות בשירות זה - המנוף ההידראולי מקצר את זמן ההובלה ושומר על הדברים.
פקקים וצפיפות
משך הליך הובלות משרדים בתוך תל אביב יושפע בצורה ניכרת ממצב הכבישים, איך שלא נסתכל על זה וכמה מוקדם שלא נתחיל אילוץ התנועה יישאר בעינו. אז מלבד להגיע לכתובת הראשונה בה אנו לוקחים את הדברים מהמשרדים הישנים כמה שיותר מוקדם. בעזרת הניסיון הרב שלנו הן בהובלות משרדים ובמיוחד באזור תל אביב, אנו ננתב את הזמן המדויק והמסלול הנכון אל המשרדים החדשים בפקחות, במיוחד כאשר העמסת תא מטען משאית הובלות אחת אינה מספקת. נכוון את ההתנהלות במנות, במספר רכבים ובצוות מפוצל (שליחה-קבלה) ובדרך האפקטיבית ביותר כדי לתת את השירות הטוב ביותר.
אילוצים סביבתיים
הובלות משרדים בתל אביב (ולמען האמת גם בירושלים) מושפעות במיוחד מאילוצים סביבתיים מיוחדים כגון אזור בילוי עמוס ברכבי הבליינים שמפריע להובלות בסופי שבוע כאשר החניות והמעלית בשימוש אינטנסיבי, או לדוגמא משרדים הנמצאים בבניין מגורים ואי אפשר להרעיש בשעות הבוקר המוקדמות, או אפילו מרתון תל אביב שנערך בדיוק ביום ההובלה ומגביל את הגישה - את כל האילוצים האלו יש לקחת בחשבון. חברת הובלות משרדים מנוסה ואמינה בעלת רקורד עשיר במיוחד בעיר תל אביב תבטיח לכם הובלת משרד חלקה וזריזה.
המלצות:
נציגנו ישמחו להציג בפניכם אין ספור המלצות חמות שהצטברו במהלך השנים על הובלות משרדים.
חלק נכבד מאותן המלצות הם על הובלות בתל אביב ואפשר לראות באתר שלנו בתפריט גלריות-המלצות.
להלן המלצה חמה מיני רבות שקיבלנו לא מזמן על הובלה בתל אביב:
"25 ינואר 2017
לכל מען דבאי
מכתב הערכה והמלצה
חברת האחים יששכר נבחרה מתוך חברות רבות להעביר את מכללת ג'ון ברייס למשכנה החדש ברח' חומה ומגדל בת"א.
ברצוננו להביע את הערכתנו הכנה ותודתנו לחברת אחים יששכר –ההנהלה והעובדים, על ביצוע פרויקט המעבר בצורה מקצועית ואיכותית ביותר. פרויקט המעבר כלל העברת כיתות, שולחנות לימוד, כיסאות תלמיד, מחשבים, ריהוט וציוד רב של המכללה והמשרדים.
המעבר התבצע לאחר תכנון לוגיסטי מקיף והפרויקט נערך במס' שלבים עם הובלות מקדימות, דבר שהבטיח הפסקה מינימאלית של פעילות המכללה וחזרה לפעילות שוטפת תוך זמן קצר.
נשמח להמליץ בחום לכל מכרינו על חברת אחים יששכר!
בברכה,
ליאורה ספין
מנהלת רכש, לוגיסטיקה"