זהו, אנחנו עוברים!
יש לך עובדים לתפעל, יש לך עבודה רבה ויש לך משרד לנהל. אך אתה צריך לעבור ולהתמקם מחדש, החלטה לא קלה, מורכבת, מחייבת, לחוצה ומאתגרת, בוא נתחיל מהתחלה:
מתי כדאי לעבור?
השאלה מתי כן היא יותר ברירת מחדל של השאלה מתי לא, כדי לענות תשובה מוצלחת יש לחשוב מתי הכי הרבה מפסידים זמן מלאכה והזמנת עבודות.
בחירת העיתוי להעברת המשרדים
כמובן שבשיא עונת ההובלות המחיר גבוה יותר, בזמן החופשות של העובדים הפסד הבטלה נמוך יותר, בזמן התקופה הבוערת של סוג העבודה שלך מספר הפרויקטים שתחמיץ גדול יותר.
הזמנת הובלה בזמן הנכון
מלבד בחירת התקופה הנכונה, היום הנכון בשבוע גם הוא משמעותי לעסק כאשר בסופי שבוע תפסיד פחות ימי עבודה מלאים ובסוף החודש מחיר העברת המשרדים גבוהים יותר בשל ביקוש גדול יותר (סיומי תקופות שכירות \ חוזי החכרה). נסה לנצל את הימים הריקים.
שינוע זהיר ומוגן
כשאתם עוברים אתם חושפים את הדברים שלכם לתנאי מזג אוויר, טלטלות ונענועים, שריטות וחבלות, פירוקים והרכבות. ככל שהסבלים יהיו זהירים יותר, ככל שמשאיות הנובלה יהיו עם בולמי זעזועים תקינים ואיכותיים, ככל שהאורזים יעטפו בצורה מקצועית יותר וככל שהמובילים יהיו מקצועיים יותר, העברת המשרדים תהיה בטוחה ומוגנת יותר.
שינוע משרדים בכמה משאיות
אם רבה כמות המיטלטלין שברשותך תצטרך מספר משאיות, לעיתים כדי לא להחמיץ פרויקט בעל החברה שמספר כלי הרכב שלו מוגבל יבחר להשלים את המלאכה בכמה פעמים של הלוך-חזור עם אותן המשאיות. גם למנהל עבודה מומחה להובלת משרדים וגם למי שאינו בקי ברזי המקצוע מובן שהשיטה הזו מרובה בחסרונות, בזבוז משווע של תפוקה נמוכה עם צוות סבלים מצומצם ואי יכולת שינוע רחבה הן בזמן המוביל והן בזמן המובל. לאחים יששכר מספר כלי רכב ומספר צוותי עבודה רבים וזמינים למאמץ ממוקד במשימה והשלמתה תוך המהירות המקסימלית.
חברת הובלות עם שירות נעים
השינוע לא מוכרח להיות בלתי נעים, בתחום זה ובמיוחד בישראל נדמה שיצא הקצף על בעלי המלאכה עם קונוטציה שלילית רק רוצים שהכל יעבור בשלום וללא דאגות. מה עם הכיף שבדרך? מה עם שירות נעים, חינני, מסביר פנים וחייכני? בכל הזדמנות שתשמעו אודות חברת יששכר תקבלו את הרושם שמדובר בחברה שדואגת ללקוח מעבר למצופה אנו משתדלים מאוד שהשינוע המקצועי יינתן לך בסטנדרט השירות שמגיע לך, כן, ככה אנחנו :-)