טיפים למעבר דירה ומשרד

טיפים למעבר דירה ומשרד
הגעתם לרגע. לאחר חודשי (או שנות) חיפושים אחר המיקום האופטימאלי, הולך וקרב יום המעבר. על מנת להקל ככל הניתן ולייעל את תהליך המעבר, ריכזנו את העצות הטובות ביותר. כאלו שנמצאו על ידי לקוחותינו כברות יישום, חכמות ומועילות במיוחד.
מוכנים?
 

רוצים להצליח במעבר דירה? יישמו את הכללים הבאים:

1. תרשום, תרשום

רוצים להצליח במעבר דירה חלק ונינוח? התחילו לרשום. ה כ ו ל. ומוטב עוד טרם תחילת האריזה.

איך עושים זאת נכון?

הכינו טבלה מסודרת ובה עמודה אחת לרשימת מספרי הארגזים, ואחרת לרשימת הציוד בכל ארגז. עמודה נוספת תשמש לקטלוג הארגז על פי נושאים או מיקומים. את המספר שקבעתם רשמו בטוש עבה ועמיד, על כל אחת מפאותיו של הארגז. לדוגמא:

ארגז מספר 1 מחבתות, סירים, קלחות ומכסים כלי בישול כבדים. מטבח

ניתן בהחלט לייעד שם קוד ברור לכל אחד מאזור הבית ("חדר ראשון מצד ימין" עדיף על "החדר של עומרי"), ולהכין מפה ברורה של תוואי הבית העתידי. 
דבר זה יקל על המובילים לשנע את הארגזים למקומם הנכון.

2. סוגיית הארגז

סוגיית כמות הארגזים וטיבם, מעסיקה רבים לקראת מעבר. ארגזים למעבר דירה ניתן למצוא בכל חנות מכולת, כמו גם בפתחי חדרי האשפה. לעומתם, חברות הובלה רבות מספקות ארגזים טרם מעבר הדירה, הנבדלים בגודלם ובעמידותם.

אז לקנות או לקחת?

לרוב, איכותם של ארגזים חדשים טובה יותר מאלו המשומשים, ובנוסף, חברות ההובלה ייעדו עבורכם ארגזים חזקים ואיכותיים יותר לחפצים כבדים. נסו לשלב בין שני הסוגים על מנת לחסוך בעלויות, מבלי להיגרר למפח נפש בעקבות ארגזים מתפוררים, וחפצים אבודים.

3. חושבים ירוק? גם במעבר

מעבר "ירוק" אינו כזה המערב אריזה בארגזים העשויים קני סוכר ממוחזרים ובמשאיות חשמליות. מעבר דירה ירוק, הינו תהליך המכבד את הסביבה, ותורם למניעת נזק לטווח הקצר והארוך יותר.

איך עושים זאת נכון?

הקפידו להשליך את הארגזים בנקודות מחזור הנייר והקרטון, נצלו את לוחות המודעות החינמיים למכירת או תרומת ציוד שאין בו צורך, ובקשו מחברת ההובלות ארגזים ממוחזרים.
hazaat-mehir-2

רוצים להצליח במעבר משרד? הכירו את הדרכים לעשות זאת נכון.

1. התחילו בתכנון יסודי

מעבר למשרד חדש, עלול להיות מורכב ממעבר דירה. על מנת להכין כראוי את העובדים לשינוי, להתאים את תכולת המעבר למעון החדש ולייצר סביבה עסקית שגרתית, התכוננו ליום המעבר מוקדם ככל הניתן.

התחילו בחלוקת תפקידים: מנו אחראי להכרת המשרד החדש ולביצוע ההתאמות הנחוצות, קבעו ממונה לאריזת הציוד יקר הערך, והקפידו להתעדכן במצב האריזה האישי, של כל אחד מן העובדים. במקביל, הגדירו עלויות למעבר, ובחרו חברת הובלה אמינה ומקצועית, המחויבת לשמירה על לוחות זמנים ועל התקציב שנקבע מראש.

2. מי פנוי לניקיון?

החלק המכביד ביותר במעבר משרד, הינו הצורך למיין, למחזר או לגרוס מסמכים, ניירת וקבצים מודפסים.

נהלו ישיבה מסודרת, בה קבעו אלו מן הניירת תיועד למחזור (גני ילדים יקבלו דפי טיוטא בשמחה), אלו מהניירות ייגרסו ואילו יישמרו. נצלו את המעבר לסריקת מסמכים, ותרמו לאיכות הסביבה וייעול סביבת העבודה.

3. בחרו אריזה מתאימה לתכולה

ארזו ציוד מחשבים, שרתים וציוד נלווה רגיש באריזות ייעודיות, בעלות רפידות פנימיות המגינות על הציוד היקר.

החליטו מה מציודכם האישי ילך עמכם הלאה, ומאלו "מזכרות" ניתן להיפטר. זה הרגע המתאים להשליך, למחזר או למסור את כל אותם מהדקי ניר אבודים, סיכות מהדק סוררות, דפי MEMO נשכחים וכרטיסי ברכה רבי שנים.