המדריך לחיפוש אינטרנטי נכון למובילים מומלצים בתל אביב

איך לחפש ולמצוא מוביל מומלץ

תמיד רצוי לעבוד עם חברת הובלות מקומית - גם בהובלת משרד וגם במעבר דירה. בין אם אתה לקוח עסקי או פרטי, המובילים המקומיים בתל אביב או אלו שמגיעים לעבוד בה מחוץ לעיר על בסיס יומיומי הם הבחירה הטבעית והנכונה. גם באינטואיציה, שבוחנים את המספרים הקטנים - הכל מתחבר לתמונה אחת שרק מי שמכיר את השטח, את הבניינים, הכבישים, הרמזורים והפקקים, ידע איפה לחנות, מתי להגיע ובאיזה יום לרכז את כל העבודה.

 

המלצה על חברת הובלה טובה בתל אביב

המלצה הייתה ועודנה אחת הדרכים הבטוחות, אם לא הטובה ביותר, לבחירת מוביל מתוך ההיצע העצום של ענף המובילים בישראל. כל מוביל ידאג לפרסם באתר הבית שלו המלצות שניתנו לו. היום, בזכות קפטן גוגל אפשר לייצר קשת רחבה של פרסומים לא מסוננים, כמו גם בפייסבוק, בבלוגים וברשתות החברתיות (לדוגמא האתר תפוז או האתר מדרג) ולקבל אינדיקציה על הפעילות, על הדירוג ועל שביעות הרצון בקרב הלקוחות.


תל אביב היא עיר של עסקים ומשרדים

מיום ליום תל אביב הופכת ממקום מגורים למקום עבודה, מיום ליום נבנים יותר בנייני משרדים מבנייני מגורים ונמסרים יותר מפתחות לעסקים מאשר לדירות. כאשר פוסעים ברחובות תל אביב, ביום ובלילה, תמיד יש הרגשה שיש יותר בליינים ולקוחות מתושבים. שבתי הקפה ברוטשילד והמסעדות באבן גבירול מלאים בעובדי המשרדים שלרוב מקום מגוריהם הוא מחוץ לעיר. אם תבדקו בכל קומה בבניין משרדים ממוצע, תמצאו שלפחות 50% מהעובדים אינם תושבי תל אביב. אותו הדבר נכון לגבי האחוז בקרב המנהלים, בעלי העסקים, מנהלי החנויות, הספקים, בעלי המלאכה ונותני השירות. גם חברות ההובלה שנותנים שירות בתל אביב ורוב העבודה שלהם היא בעיר אינם גרים בה ואינם מחנים בה את רכבם.


3 בדיקות משקפות מציאות למובילים טובים ואיכותיים:

1.מובילים בתל אביב והמרכז?

לא כל מי שמפרסם שהוא בתל אביב באמת נמצא בתל אביב. הרגלי החיפוש בישראל בשיטת השלמת ההקלדה האוטומטית במנועי החיפוש (בפרט בגוגל), "מאלצים" את החברות להתאים את "השפה המדוברת" ולהציג את השירות שהם נותנים בתל אביב. אמנם אין פסול בבחירת החברה למקם את משאיותיה מחוץ לעיר בכדי לחסוך עלויות, אך קיימת חשיבות לעובדה שחברת ההובלות תהיה קרובה וזמינה ויותר חשוב בהרבה שתל אביב תהיה "מגרש המשחקים" שלה ואזור עבודתה היומיומי הנפוץ והעיקרי בתחום עבודתה כדי שתוכל לקרוא לעצמה "חברת הובלות תל-אביבית"

2. מובילים מומלצים ע"י מי?

שימו לב היטב מי נותן את ההמלצות ואיך הגעתם למסקנה שהחברה מומלצת. דעו כי היום הכי קל ופשוט לקנות מחמאות. כל אתרי האינטרנט הגדולים, המשמשים פלטפורמה לשיווק וקידום עסקים באינטרנט, נהפכו ללא אמינים ועדיין מתפרנסים מאלה שעוד לא יודעים, לא מנוסים או לא בעניינים. בדיוק כמו שכל מפורסם משלם ליחצ"ן או חברה הממתגת ומשווקת אותו לציבור בעזרת מכונה משומנת של משרדי ואתרי יחסי ציבור בעטיפה נוצצת ומעניינת, ישנם כל כך הרבה חברות ואתרים המציגים "חוות דעת" "המלצות" או "לייקים" בכל דרך ובכל קישור אפשרי, רק כדי למשוך ולצוד את עיני הקליינט הפוטנציאלי...

3.מובילים קטנים וזולים?

לעיתים אין הרבה חפצים והלקוחות מחפשים כברירת מחדל מוביל בתל אביב רבתי לביצוע הובלת יחידים, או לחילופין הובלה במשאית קטנה כמו לסטודנטים השוכרים דירת חדר בזול בשכונות הדרומיות של תל אביב, בעיקר למי שאין הפרוטה מצויה בכיסו בשלב זה של החיים...

רוב הלקוחות דווקא מוכנים להוסיף כמה שקלים וכן לקבל שירות טוב עם אחריות ועם הרגשה טובה שהיא חשובה לא פחות. הדבר בולט ביתר שאת בנישה של הובלות משרדים בתל אביב, בה המילה "זול" היא מגונה ומעוררת אי נחת. ואז החיפוש של הלקוח הוא לפי ההובלה הטובה ביותר (והמומלצת ביותר) ולא הזולה ביותר.