כיצד לבצע העברת הייטק לבניין שאינו מוכן

הובלת משרד הייטק לבניין בבנייה

העברת משרדי הייטק דורשת סנכרון מלא בין העזיבה לבין ההתמקמות בבניין החדש - הכול צריך להיות מוכן ומתוכנן מראש ויש לקחת בחשבון בלת"ם מכל סוג שהוא ולהכין לכל סיטואציה את ה- Plan B במגירה. להלן המצבים הנפוצים שאתם עלולים להיתקל בהם:


תשתיות שאינן מוכנות

הובלת הייטק לבניין שאינו מוכן בשל התעלמות מה-Obvious. צריך לחשוב גם על הפרטים הקטנים והברורים שעברתם עליהם 100 פעם. התנאי המקדים למסירת מפתח הוא שהכול עובד לפי הספר, קרי העסק שלכם יכול לקלוט את כל מערכת המחשוב והתוכנות השונות על הפלטפורמה של מערכת החשמל, הרשת והקווים. בניין הייטק בנוי בצורה מתאימה כמו כפפה ליד מבחינת הריהוט והדרישות לכל עמדה בכל קומה.

לכן אתם חייבים לערוך ניסוי כלים עוד לפני סגירת ההובלה לחברה שלכם ו"להקדים תרופה למכה" על ידי בדיקה מדגמית של מכשיר הניתוב על ידי התמיכה הטכנית שלכם מבעוד מועד, כדי לגלות את ההפתעות לפני המעבר.

 

מעלית לא שמישה

מחוץ למשרדי ההייטק עצמם יש לוודא שהכול עובד ועם גישה מלאה כולל המעליות, הן הנוסעים והן השירות. מוכנות החניון התת קרקעי ומגבלותיו, מסדרונות פנויים להובלה ומערכת ההולכה רציפה אם על ידי גשרוני גישה ואם על ידי מינוף הציוד הכבד.

 

 

עיכוב במסירת מפתח

זה לא באשמתכם שהקבלן מתעכב או שהמשכירים שלפניכם לא עומדים בזמנים. אך עשו לעצמכם טובה, שלחו נציג לגשש באיזה שלב ההתנהלות ובאיזה אופן תנאיי החוזה מתקיימים מעת לעת - אל תהיו שאננים. ובנוסף, דאגו לפיצוי הוגן מהקבלן שצריך לקחת אחריות על הנזקים שנגרמו לכם בעקבות האיחור\דחייה.

 

 

סכסוכים כספיים

עורך דין טוב מנסח חוזה נקי, ברור ומובן בלי מקום לדיון, אי הבנה או התחמקות. הקפידו לחשוב היטב על כל הבעיות שעלולות להיווצר בין ניגודי האינטרסים של הצד המשכיר\מוכר לבין חברת ההייטק השוכרת\קונה את בניין המשרדים והביאו זאת לידי ביטוי בצורה נבונה ואחראית בכתב.

 

 

קבלת אישורים מתאימים

בכל כניסה לבניין הייטק ישנו נוהל הרשאה ולכן יש לסדר מבעוד מועד את אישורי הכניסה הזמניים של כל עובדי ההובלות בעת הכניסה למרחב. יש לקבל מספרי זהות נכונים והמצאת אישורים לכל העובדים גם אלו שלא מתוכננים להשתתף בהעברת העסק שלכם, למקרה ואחד העובדים לא יוכל להגיע והוא יוחלף בעובד אחר ברגע האחרון.

 

 

שביתה של משרדים ורשויות

כן גם זה קורה. לכן וודאו שיש ברשותכם את כל הטפסים, האישורים, הקבלות וההרשאות מכל הרשויות והגורמים האפשריים בעסק, מוקדם ככל שתוכלו. לרבות החלת ביטוחים, תקני אש, הסדרת כתובות, תשלומים, רישומי תאגיד וכו'.

 

נהניתם מהמאמר? זה עוד לא נגמר... אתם מוזמנים להיכנס לדף העסקי שלנו בפייסבוק, לעשות לנו לייק (כמובן) ולהישאר מעודכנים בתוכן מתעדכן בתחום ההובלה, האריזה והאחסון.