התאמת תאורה מתאימה במשרדים

תתפלאו עד כמה כמות, איכות וסוג האור במשרדים משפיעים על ההצלחה שלכם. בואו ונפרט כמה כיווני מחשבה:

אור נותן מצב רוח בעבודה


תאורה עמומה יכולה לשרת את העסק שלך אם יש לך מסעדה רומנטית או בית מעצר... אבל אם אתה לא מלנכולי ולא מתאים לך אווירה דיכאונית במשרד אל תחסוך בתאורה. הרבה אור = הרבה מצב רוח, אין זה אומר שצריך לשים על כל עובד ספוט שיגרום לו להזיע ולא פרוז'קטור שיסנוור את הלקוחות, אבל בהחלט תאורה מבריקה ומאירת עיניים הנותנת תחושה חגיגית ושמחה ובהחלט משפרת את תנאי התעסוקה של העובדים שלך


תאורה מתאימה הנוחה לעיניים


לקרוא ולכתוב כשאין מספיק אור, לעבוד על מחשב שנורות הפלורסנט משתקפות לו במסך ולתת שירות לקוחות כשיש אור מול קו העיניים ומצריך את האשנבאי למצמץ לעיתים תכופות, גורם לעובדים עייפות וטרדה, פוגע בפריון העובד אשר גורם להובלת העובדים במשרד לדכדוך ופגיעה מצטברת באיכות העבודה והופך אותם לחסרי סבלנות ולשירותיים פחות. קח זאת בחשבון השתדל לפעול למענם ובעצם למען מתן כל שירותי החברה בצורה מקצועית וידידותית והתאם תאורה אופטימאלית ומתחשבת בשביל העובדים תחתיך.


משרדים חשוכים משדרים כישלון


משרד חשוך או מוצל מכל סיבה שהיא משרה תחושה של מקום סגור ו\או לא יעיל על הרואים אותו. כאשר הלקוח נתקל במקום כזה התת מודע משדר לו עסק קודר, עזוב, מוזנח, לא מוצלח, לא בשיאו ועוד מילים המתארות תחושות מאותה המשפחה. שים לב, א-ב של עיצוב פנים מדבר על ההשלכות הפסיכולוגיות וכמה לקוחות ו\או עסקאות אתה עלול להפסיד בשל חוסר השקעה בתאורה מוצלחת ומזמינה. כדאי להשקיע בתאורה מעוצבת, חדשנית ומודרנית להובלת המשרדים למקום מצליח ומשגשג.


תאורה אפקטיבית וחסכנית


היי, זה שאתה רוצה תאורה טובה ומועילה במשרדים, זה לא אומר שאתה צריך לקבל חשבון חשמל מנופח. היום יותר מתמיד ישנם אלטרנטיבות רבות, היום כמעט כל אמצעי ההארה למיניהם כולל נורות לד ופטנטים אחרים מכוונים להפחתת השימוש באנרגיה זללנית, אדרבא, להישאר עם המנורות הישנות ולא להתקדם זה מה שיגרום לך לבזבז כסף במקום לחסוך גם בכסף וגם בסופו של דבר באיכות הסביבה.


מתי צריך לכבות את האור?


במבט ראשון זה נראה שאלה מיותרת, סוגרים שהולכים, אבל ניתן להסתכל על זה כך; המשרדים יכולים"לעבוד" בשבילך גם שאתה הולך הביתה, כן, העוברים ושבים יכולים להתרשם מהתצוגה בחנות, אור מרשים במשרדים יגרום להובלת הלקוחות לרשום את מספר הטלפון, לסמן לעצמם שיהיה להם פנאי הם יקפצו לקנות, יוכלו להמליץ לחבר, ובכלל מה רע בפרסומת חינם?! השתדל שאתה סוגר את העסק חלונות הראווה יהיו מוארים נקיים והסחורה מסודרת יפה או שהכיסאות והשולחנות מצביעים על מקום מאורגן מתוקתק ומצליח, כנ"ל שאתה בפגרה או בחופשה.
בהצלחה.