השכרת מקום עבודה חילופי לתקופה קצרה בזמן השיפוץ

העברת משרד

בחרתם לשפץ את המשרד? תתחדשו! יש עכשיו מיליון וחצי דברים שאתם צריכים לעשות אבל לאט לאט ולפי הסדר תשתלטו על הכל. החכמה היא תמיד מראש ולא בדיעבד, אז נכון שאין תחום בלי הפתעות ואין מנהל שחף מטעויות אבל בואו נשתדל לעשות כל מה שניתן כדי שתקופת השיפוץ בכלל והעברת המשרד בפרט יעברו בצורה חלקה.


מתי כדאי לשפץ את מקום העבודה

 

מעבר לשיקולי בחירת לוקיישן ואילוצי התקציב יש היבט נוסף בכל הקשור לתזמון השיפוץ מבחינת תקופה לא לחוצה בענף הספציפי של מהות המשרד.

לדוגמא שיפוץ בחברה לשיווק כרטיסים של מופעים והצגות דווקא בחופש חנוכה יהיה החלטה אומללה שתוכל להפוך את העסק ללא רווחי ולא יעיל.

מעבר לזמן הנוח שלכם גם אצל בעלי המקצוע קיימת "העונה החמה" ולכן תיאום עם חברות ובעלי מקצוע נוספים הנותנים לכם שירות וקצת גמישות מצדכם יהיה מתכונת למחירים נוחים הרבה יותר ועבודה מהירה הרבה יותר. העונה החמה של המובילים היא כמובן בקיץ ובחופשות של הילדים.

 

להשכיר משרד או לעבוד מהבית?

 

לכל משרד קטנצ'יק יש דילמה גדולה, אם בזמן השיפוץ כדאי לשכור משרד זמני או לנתב את כל העבודה מהבית. אין המלצות חד משמעיות או נוסחה מנצחת הכל לפי הצורך הסובייקטיבי שלכם.

רק נאמר בקווים מנחים שמשרד בתחום שירות הלקוחות לא יכול להרשות לעצמו להיסגר גם לא לתקופה קצרה או ניהולו מבתיכם, זה לא חכם, לא יעיל, טרחני, ומבריח לקוחות לטווח הארוך.

 

משרדים בשיפוצים מבריחים לקוחות

 

"זה לא נעים לראות גן סגור..." גם לא עסק, ולא משנה מה הסיבה, לקוח שמגיע אל המשרדים שלך מאוכזב מהטרחה לשווא, זה מתויג במוח למקום עם קונוטציה של בזבוז זמן ומי יודע מתי אם בכלל זה ישוב לתת שירות.

לכן כמאמץ מתמשך כל הזמן להיות בחזית להיות מקצועיים ולהשתפר בצורה מתמדת חובה לעדכן את כל הלקוחות מבעוד מועד, וגם לצלצל אישית או לשלוח הודעה על המיקום החילופי ודרכי יצירת קשר והגעה. לפעמים זה לא נגמר בהפסד עסקה זה נגמר בהפסד לקוח, וחבל.

 

היכן לאחסן את הציוד של החברה

 

הכי קל ונח זה לארוז את כל תכולת המשרד והובלתו לחברת אחסון טובה עם חדרים נקיים ושמורים עד אשר תתארגנו ותסיימו עם השיפוצים. אחסון תכולת משרדים במקום בטוח ייתן לכם מרחב נשימה בלי לעמוד בחוזה או בלו"ז מוכתב מראש משום שסגנון העסקה לא מחייב אתכם במועד פינוי, כל חודש נוסף במחסן תשלמו עבורו בלבד ולא מעבר לכך.

 

הובלות משרדים לחברת אחסנה

 

יש שלושה אלמנטים חשובים בהובלות למחסנים, הראשון בחירת חברת אחסון עם תנאים אופטימאליים, השני חברת הובלה שיודעת לסדר את המשרדים בצורה מקצועית ומצומצמת, השלישי הוא כמובן מחירי השירותים השונים ועסקאות חבילה של אחסנה והובלה.