הובלות יששכר מציגים: טיפ להעברת עסקים

טיפ מאת האחים יששכר

הובלת חברות גדולות, משרדים ועסקים עלולה להיות פרויקט יקר, ארוך, מסובך ורווי מכשולים. הן בשל ריבוי ציוד ותכולה עדינה ויקרה הן בשל ריבוי עובדים וסיווגים והן בשל הרצון לשמור על רצף עבודה והמשך מתן שירותים בזמן מעבר החברה.

על מנת להקל ככל הניתן על תהליך ההובלה ולאתחל את העבודה במשרדים החדשים מוקדם ככל הניתן.

ככלל, בהתחשב במגוון האילוצים, ההמלצה הרווחת היא שלגבי הובלות חברות קטנות או משרדים עד 30 עובדים תכננו מינימום שלושה חודשים מראש ולגבי הובלת חברות גדולות או עסקים מרובי כח אדם, כמו בדוגמא שפה, מומלץ לתכנן את תהליכי המעבר השונים כשנה מראש.

בואו ניגש לעסק

כשמדובר בהובלות עסקיות, לפני הכל חשוב להכיר את המעון החדש שאליו תעברו: תכנון אדריכלי של המקום, מיקום שולחנות העובדים לפי המשרדים השונים ועוד. בהעברת עסקים קטנים יש חשיבות לניצול המרחב ולכן קיבעו פינות עבודה כגון עמדת הדפסה ופקסים או ארון ניירת ארכיון וכמובן הגדרת מיקום המטבחון:)

מומלץ להכין מפרט דקדקני ביותר בכל הנוגע לתקעי החשמל, נקודות התקשורת, שטחי השרתים ומקורות האחסון השונים. בהמשך, חקרו את המשרד הנוכחי בכל הנודע למיקומים שאינם נכונים הקיימים בו כיום (במעון הישן) והביאו למניעת חזרת השגיאות במשרד החדש.

עדכנו את צוות המובילים בתוכניות העסקיות שלכם לגבי המשרדים החדשים והביאו בפניהם דגשים שונים לייעול תהליך המעבר וקביעת המקום המדויק לכל אלמנט עסקי במשרד כך שכבר בשלב האריזה תודבק מדבקה על כל קרטון\חפץ המכווינה להיכן הוא שייך ובאיזה פוזיציה. דבר זה מונע סרבול מיותר, בזבוז זמן בסידור הקרטונים מעמדה לעמדה והעלמות מסתורית של חפצים.

פתוחים לעסקים

היות שעסקים אינם מתקיימים ללא לקוחות\שותפים וקשרים עם חברות עסקיות נוספות, מומלץ להקפיד הקפדה יתרה בדבר יידוע מוקדם ומפורט ביותר לגופים השונים. לכן, עליכם להיות אחראיים ולידע את כל הלקוחות שלכם לפחות חודש טרם המעבר על ידי שליחת מסרונים ודוא"ל. אם יש צורך, קבעו פגישת עסקים קצרה עם הלקוחות המשמעותיים ביותר עבורכם. הכינו מראש ניירת עסקית מעודכנת ובה מפת הגעה בנוסף לכתובתכם הפיזית החדשה וכל פרטי הקשר הנוספים הרלוונטיים.

בהצלחה!